عملیات اجرایی فاز دوم جاده‌سازی معدن مس کرور آغاز شد  

مسلم مروجی فرد گفت: بخشی از جاده دسترسی به معدن مس کرور قبلا انجام شده اما مدتی راکد مانده بود که با پیگیری‌های استاندار و دادستان کرمان و تلاش شرکت ملی صنایع مس ایران، فاز دوم جاده دسترسی در حال انجام است که بلافاصله بعد از اجرای مسیر دسترسی، شروع عملیات باطله‌برداری معدن آغاز می‌شود. به گزارش […]

مسلم مروجی فرد گفت: بخشی از جاده دسترسی به معدن مس کرور قبلا انجام شده اما مدتی راکد مانده بود که با پیگیری‌های استاندار و دادستان کرمان و تلاش شرکت ملی صنایع مس ایران، فاز دوم جاده دسترسی در حال انجام است که بلافاصله بعد از اجرای مسیر دسترسی، شروع عملیات باطله‌برداری معدن آغاز می‌شود.

به گزارش فت فتو، عملیات اجرایی فاز دوم جاده‌سازی معدن مس کِروِر در شهرستان عنبرآباد با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال، با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، استاندار کرمان، دادستان کرمان و جمعی از مدیران شهرستانی آغاز شد.
 
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به ظرفیت خوب معدن مس کرور، اظهار داشت: ظرفیت تولید سالانه معدن مس کرور ۲۰ هزار تن و اشتغالزایی ۳۰۰ نفری در مرحله ابتدایی می باشد.
 
مسلم مروجی فرد ضمن تشکر از استاندار، دادستان کرمان و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران افزود: بخشی از جاده دسترسی به معدن مس کرور قبلا انجام شده اما مدتی راکد مانده بود که با پیگیری‌های استاندار و دادستان کرمان و تلاش شرکت ملی صنایع مس ایران، فاز دوم جاده دسترسی در حال انجام است که بلافاصله بعد از اجرای مسیر دسترسی، شروع عملیات باطله‌برداری معدن آغاز می‌شود.
 
وی اضافه کرد: همزمان طراحی دو کارخانه تولید کنسانتره مس و مس کاتد به روش لیچینگ شروع خواهد شد و با تولید مس کاتد در منطقه، طی دو سال آینده، می‌توانیم به توسعه صنایع پایین دستی مس در منطقه امیدوارم باشیم.
 
مروجی اظهار کرد: معدن مس کرور شهرستان عنبرآباد با ذخیره احتمالی ۵۰۰ میلیون تن مس، یکی از ذخایر بزرگ و ارزشمند معدنی کشور است که می تواند در توسعه و پیشرفت منطقه نقش مهمی داشته باشد.

انتهای پیام/




عملیات اجرایی فاز دوم جاده‌سازی معدن مس کرور آغاز شد  

منبع:آرمـان
? عملیات اجرایی فاز دوم جاده‌سازی معدن مس کرور آغاز شد