عملیات اجرایی بزرگترین پروژه زیرساختی انتقال برق راور آغاز شد

نذیر کرمان/کرمان عملیات اجرایی بزرگترین پروژه زیرساختی انتقال برق راور با اعتبار بالغ بر ۷۰۰۰ میلیارد ریال آغاز شد. با حضور محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، کلان پروژه انتقال برق فشار قوی جهت استفاده صنعتی در شهرستان راور آغاز به کار کرد.  اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد […]

نذیر کرمان/کرمان عملیات اجرایی بزرگترین پروژه زیرساختی انتقال برق راور با اعتبار بالغ بر ۷۰۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

با حضور محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، کلان پروژه انتقال برق فشار قوی جهت استفاده صنعتی در شهرستان راور آغاز به کار کرد.

 اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان به طول ۴۰ کیلومتر از پست دو شهرستان زرند به راور آغاز و مقرر شده ۱۴۰ مگاوات برق موردنیاز صنایع راور را تامین نماید.

 به گفته زاهدی، هدف اصلی از ایجاد این خط انتقال، تامین برق موردنیاز صنایع فولاد شهرستان راور در مرحله اول است که تقریبا ۲۰ مگاوات برآورد شده و همچنین تامین برق مورد نیاز تمامی صنایع شهرستان تا ۱۲۰مگاوات است که در راستای مسئولیت اجتماعی صنایع فولاد جهت تامین برق صنایع کوچک و مصارف دیگر در شهرستان تخصیص داده خواهد شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: با شروع این خط انتقال برق و راه اندازی فازهای توسعه فولاد راور، به زودی زمینه اشتغال ۶۰۰ نفر دیگر از جوانان و متقاضیان اشتغال در فولاد فراهم خواهد شد.

وی کارخانه فولاد راور را برکتی برای این شهرستان و استان عنوان کرد که علاوه بر ایجاد اشتغال و رونق تولید و کسب و کار، زمینه‌ساز مهاجرت معکوس فارغ التحصیلان دانشگاهی، نخبگان و جوانان راوری به زادگاه خود شده است.

انتهای پیام




عملیات اجرایی بزرگترین پروژه زیرساختی انتقال برق راور آغاز شد

منبع: ایـسنا
? عملیات اجرایی بزرگترین پروژه زیرساختی انتقال برق راور آغاز شد