عملیات اجرایی احداث کارخانه قطعه‌سازی خودرو در بم آغاز شد + تصویر

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، آیین کلنگ‌زنی پروژه کارخانه قطعه‌سازی خودرو  عصر امروز با حضور استاندار کرمان، معاون دادگستری استان کرمان و امام جمعه شهرستان بم در تالار پرستو ارگ جدید برگزار و عملیات اجرایی این کارخانه در بم آغاز شد. محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این آیین با بیان اینکه ایران سرزمین مقاومت است و […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، آیین کلنگ‌زنی پروژه کارخانه قطعه‌سازی خودرو  عصر امروز با حضور استاندار کرمان، معاون دادگستری استان کرمان و امام جمعه شهرستان بم در تالار پرستو ارگ جدید برگزار و عملیات اجرایی این کارخانه در بم آغاز شد.

استان کرمان , استانداری کرمان ,

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این آیین با بیان اینکه ایران سرزمین مقاومت است و روزی از بم بچه‌های کم سن و سالی به جبهه می‌آمدند و در مقابل دشمن ایستادند، اظهار داشت: در زلزله نیز مردم ایستادند و بم را دوباره ساختند.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز در حوزه اقتصادی در بم مردم پای کار هستند و کمک می‌کنند، گفت: کمک خواهیم کرد سرمایه‌گذار به کرمان بیاید و حضور سرمایه‌گذاران معیشت مردم را هم فراهم می‌کند.

استاندار کرمان با بیان اینکه در دولت تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا زیرساخت‌های سرمایه‌گذاران در استان فراهم شود، افزود: در این راستا الحاق دو هزار هکتار زمین به ارگ جدید بم انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه کرمان یک استان پر ظرفیت در همه حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، معدنی و گردشگری است، ادامه داد: تولید خودرو در بم از ۲۰۰ هزار خودرو گذشت و یک اتفاق بزرگ است.

فداکار با بیان اینکه هشت میلیارد تن ذخیره معدنی استان کرمان است و با اکتشافاتی که در حال انجام است این ذخیره به ۱۰۰ هزار تن هم خواهد رسید، گفت: پنج فرودگاه فعال در استان کرمان وجود دارد و گمرکات در مناطق ویژه اقتصادی فعالیت می‌کنند و مجموع زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه به‌دنبال ایجاد اشتغال در استان کرمان هستیم و از هر ظرفیتی برای ایجاد اشتغال در استان استفاده خواهیم کرد، افزود: رتبه کسب و کار استان کرمان با اقداماتی که انجام شده از ۳۱ به چهار رسیده است که نتیجه کار تیم اقتصادی است.

استان کرمان , استانداری کرمان ,

در این آیین سیدمهدی قویدل، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان نیز با بیان اینکه دستگاه قضایی خود را از اعضای تیم اقتصادی دولت می‌داند تا بتوانیم با همراهی و همکاری تولید را حمایت کنیم، اظهار داشت: تا جایی که توانستیم وقت گذاشتیم و رئیس کل دادگستری استان کرمان امسال بیش از ۵۰ بازدید از پروژه‌ها و واحد‌های صنعتی و تولیدی استان داشته است.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰ پرونده در دادگستری استان رسیدگی و در جهت حمایت از تولید رای صادر شده است که از بیکاری تعداد زیادی نیرو نیز جلوگیری شده است، گفت: کرمان مزیت بزرگی که دارد تفویض اختیاری است که رئیس دستگاه قضا به دادگستری کرمان برای رفع موانع تولید و حمایت از تولید داده است.

استان کرمان , استانداری کرمان , استان کرمان , استانداری کرمان , استان کرمان , استانداری کرمان , استان کرمان , استانداری کرمان , استان کرمان , استانداری کرمان , استان کرمان , استانداری کرمان , استان کرمان , استانداری کرمان , استان کرمان , استانداری کرمان ,

انتهای پیام/۵۱۱/




عملیات اجرایی احداث کارخانه قطعه‌سازی خودرو در بم آغاز شد + تصویر

منبع: تسنــیم
? عملیات اجرایی احداث کارخانه قطعه‌سازی خودرو در بم آغاز شد + تصویر