عملیات آوار برداری برای یافتن کارگر سوم معدن ادامه دارد/ تجمع مردم در منطقه موجب کندی کار می شود

رضا اسماعیل کاخ فرماندار شهرستان ارزوئیه با تأکید بر اینکه صبح امروز عملیات آوار برداری برای پیدا کردن کارگر سوم آغاز می شود، گفت: مردم تجمع نداشته باشند چرا که تجمع مردم در منطقه موجب کندی کار می شود؛ زیرا کار باید مکانیزه پیش برود. رضا اسماعیل کاخ در گفتگو با فت فتو؛ در خصوص […]

رضا اسماعیل کاخ فرماندار شهرستان ارزوئیه با تأکید بر اینکه صبح امروز عملیات آوار برداری برای پیدا کردن کارگر سوم آغاز می شود، گفت: مردم تجمع نداشته باشند چرا که تجمع مردم در منطقه موجب کندی کار می شود؛ زیرا کار باید مکانیزه پیش برود.

رضا اسماعیل کاخ در گفتگو با فت فتو؛ در خصوص آخرین وضعیت ریزش معدن روباز کروم در ارزوئیه گفت: از پنجشنبه هفته گذشته نیروهای امدادی وارد کار شدند و با عملیات رها سازی توانستیم یکی از کارگران معدن را نجات دهیم؛ اما دو کارگر دیگر زیر آوار بودند که ساعت ده و نیم شب گذشته توانستیم پیکر یکی دیگر از کارگران را رها کرده و تحویل خانواده وی دهیم.

فرماندار شهرستان ارزوئیه ادامه داد: استاندار و ستاد بحران استان به ما کمک بسیار کرده اند و همچنین وزارت صمت و اداره کل صمت استان نیز برای بررسی مشکلات، مدام با ما ارتباط داشتند و نماینده مردم ارزوئیه در مجلس نیز با حضور در منطقه از وزارتخانه مطالباتی را پیگیری می کردند.

وی با اشاره به اینکه صبح امروز عملیات آوار برداری برای پیدا کردن کارگر سوم آغاز می شود، اظهار کرد: اگر کار تاکنون به طول انجامیده است به این دلیل است که همزمان با فعالیت آوار برداری، ریزش کوه و بارندگی را داشتیم و ما باید از یک سو باید مراقب می بودیم تا تلفات به دلیل ریزش کوه بیشتر نشود و از سوی دیگر بارندگی،موجب سیل در منطقه شده بود.

اسماعیل کاخ تصریح کرد: در ستاد بحران شهرستان، نیروها را به دو دسته تقسیم بندی کردیم که عده ای در عملیات آوار برداری معدن و عده ای دیگر در منطقه سیل زده حضور پیدا کرده اند و هر دو گروه به خوبی در حال فعالیت هستند و ما نیز تا آخرین لحظه برای رهاسازی کارگر سوم و رفع مشکلات سیل در منطقه حضور خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان ارزوئیه تأکید کرد: مردم تجمع نداشته باشند چرا که تجمع مردم در منطقه موجب کندی کار می شود؛ زیرا کار باید مکانیزه پیش برود؛ بنابراین مردم از تجمع بپرهیزند.

انتهای پیام/م
 




عملیات آوار برداری برای یافتن کارگر سوم معدن ادامه دارد/ تجمع مردم در منطقه موجب کندی کار می شود

منبع:آرمـان
? عملیات آوار برداری برای یافتن کارگر سوم معدن ادامه دارد/ تجمع مردم در منطقه موجب کندی کار می شود