عملکرد دستگاه‌ها در رفع موانع واحدهای تولیدی مناسب است

حسین مهراب عملکرد دستگاه‌ها را در سال جاری برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی را مناسب ارزیابی کرد. به گزارش “فت فتو” بیست و هفتمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان چهارشنبه ظهر ۲۴ شهریور ماه به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان تشکیل گردید. در این جلسه کارگروه، مشکلات و موانع […]

حسین مهراب عملکرد دستگاه‌ها را در سال جاری برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی را مناسب ارزیابی کرد.

به گزارش “فت فتو” بیست و هفتمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان چهارشنبه ظهر ۲۴ شهریور ماه به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان تشکیل گردید.

در این جلسه کارگروه، مشکلات و موانع ۱۵ واحد تولیدی زیرمجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مطرح و در خصوص هر یک از مشکلات آنها بررسی و مصوباتی جهت تسهیل و رفع مشکلات و موانع آنها تصویب شد.

حسین مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در این جلسه بر تشکیل به موقع و منظم کمیته‌های تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید بخش‌های صنعت و معدن، کشاورزی، خدمات و زیرمجموعه کارگروه و ارائه مصوبات پیشنهادی کاربردی تاکید کرد.

وی عملکرد دستگاه‌ها را در سال جاری برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی مناسب ارزیابی نمود و از تلاش و کوشش آنها قدردانی کرد.

انتهای پیام/تاج الدینی




عملکرد دستگاه‌ها در رفع موانع واحدهای تولیدی مناسب است

منبع:آرمـان
? عملکرد دستگاه‌ها در رفع موانع واحدهای تولیدی مناسب است