عمره گزاران کرمانی پس از هشت سال عازم سرزمین وحی می شوند

کرمان- مدیرکل حج و زیارت استان کرمان گفت: با آغاز اعزام زائران حج عمره از ایران، عمره گزاران کرمانی پس از هشت سال عازم سرزمین وحی می شوند. به گزارش نذیر کرمان، محمدعلی ایرانمنش ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با آغاز اعزام زائران حج عمره از ایران، عمره گزاران […]

کرمان- مدیرکل حج و زیارت استان کرمان گفت: با آغاز اعزام زائران حج عمره از ایران، عمره گزاران کرمانی پس از هشت سال عازم سرزمین وحی می شوند.

به گزارش نذیر کرمان، محمدعلی ایرانمنش ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با آغاز اعزام زائران حج عمره از ایران، عمره گزاران کرمانی پس از هشت سال عازم سرزمین وحی می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان گفت: سفرهای عمره پس از حدود هشت سال از تهران آغاز می‌شود و اولین کاروانی ایرانی روز ۲۸ آذرماه سفر حج عمره خود را از تهران آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: عمره گزاران کرمانی نیز از ۱۷ دی ماه سفر معنوی خود را به سرزمین وحی آغاز خواهند کرد.

ایرانمنش با اشاره به برقراری ۱۸ پرواز تا تاریخ ۲ اسفندماه برای عزیمت زائران به سرزمین وحی گفت: از استان کرمان ۲۳۱۳ نفر عازم مکه و مدینه خواهند شد.

مدیر حج و زیارت استان با اشاره به آغاز نام نویسی از زائران دارای اولویت‌های یک تا یکصد و پنجاه جهت اعزام به سرزمین وحی گفت: ثبت نام این سفر معنوی از ۲۲ آذرماه آغاز خواهد شد.

کد خبر ۵۹۶۴۹۸۰




عمره گزاران کرمانی پس از هشت سال عازم سرزمین وحی می شوند

منبع: مــهر
? عمره گزاران کرمانی پس از هشت سال عازم سرزمین وحی می شوند