علیزاده: نگذارید مدیران ما دلسرد شوند/ پرسپولیس زیر توپ می‌زد

معاون باشگاه مس رفسنجان عملکرد داوران لیگ برتر را مورد انتقاد قرار داد. به گزارش فت فتو، علی علیزاده پس از شکست یک بر صفر مس رفسنجان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: به پرسپولیس تبریک می‌گویم. به تیم خودمان هم تبریک می‌گویم چون پرسپولیس در دقایق آخر بازی به زیر توپ می‌زد و فقط دفع توپ […]

معاون باشگاه مس رفسنجان عملکرد داوران لیگ برتر را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش فت فتو، علی علیزاده پس از شکست یک بر صفر مس رفسنجان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: به پرسپولیس تبریک می‌گویم. به تیم خودمان هم تبریک می‌گویم چون پرسپولیس در دقایق آخر بازی به زیر توپ می‌زد و فقط دفع توپ می‌کرد. این یعنی تیم ما بسیار خوب کار می‌کند.

او ادامه داد: از آقای خداداد افشاریان می‌خواهم ورود کند. وحید امیری پایش را روی ساق پای بازیکن ما گذاشت اما داور مدارا کرد. تیم ما شهرستانی و مظلوم است و گردن ما از مو باریک‌تر است. چرا حق‌مان را می‌خورند؟ این چه داوری است. بازی با صنعت نفت، گل‌گهر و نساجی را خودشان دیدند اشتباه کردند اما دیگر بس است. مدام هم می‌گویند صحبت نکنید. پس چه کار کنیم؟ تماشاگران پرسپولیس در جایگاه ویژه خنده‌شان گرفته بود و به ما نگاه می‌کردند.

معاون باشگاه مس رفسنجان اضافه کرد: مسعود مرادی قول داد گزارش درستی از این بازی به کمیته داوران بدهد. لطفا بی انصافی نکنید. چگونه می‌خواهید داوران بین المللی معرفی کنید؟ این‌گونه هیچکسی داور بین المللی نمی‌شود. آن صحنه پنالتی نیمه اول پرسپولیس پنالتی بود. من صحنه‌هایی که دیدم را می‌گویم. آقای وحید امیری در این بازی باید اخراج می‌شد. من هم همینجا فوتبال بازی کردم. سرمان را اینگونه نبرید. تا امروز ۷ امتیاز ضرر کردیم. چه کسی جواب می‌دهد؟

او اضافه کرد: تیم ما باکیفیت است و بسیار عملکرد خوبی دارد. پرسپولیس ده دقیقه آخر فقط زیر توپ می‌زد. خواهش می‌کنم شخصیت تیم ما را حفظ کنید و نگذارید مسئولان و مدیران ما دلسرد شود. برای داوران کلاس اضافی بگذارند و آن‌ها را توجیه کنند. یا داوران را درست جریمه کنید یا خودشان ورود کنید و با روش دیگری حق ما را بگیرید. اگر به این داور نمره مثبت دادید من از همه عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام




علیزاده: نگذارید مدیران ما دلسرد شوند/ پرسپولیس زیر توپ می‌زد

منبع: ایـسنا
? علیزاده: نگذارید مدیران ما دلسرد شوند/ پرسپولیس زیر توپ می‌زد