علیرضا بسیار وابسته به حاج‌قاسم بود

پدر شهید سعادت‌ماهانی گفت: علیرضا بسیار وابسته به حاج‌قاسم بود و راهش را ادامه داد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، همچون سال‌های گذشته عاشقان حاج‌قاسم از نقاط مخلتف سرزمین‌های اسلامی به سمت گلزارشهدای کرمان آمدند؛ عده‌ای برای زیارت و عده‌ای برای خدمت به این زائران […]

پدر شهید سعادت‌ماهانی گفت: علیرضا بسیار وابسته به حاج‌قاسم بود و راهش را ادامه داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، همچون سال‌های گذشته عاشقان حاج‌قاسم از نقاط مخلتف سرزمین‌های اسلامی به سمت گلزارشهدای کرمان آمدند؛ عده‌ای برای زیارت و عده‌ای برای خدمت به این زائران آمده‌ بودند.

همه چیز خوب بود تا اینکه در روز ۱۳ دی‌ماه حادثه تلخ تروریستی اتفاق افتاد و ایران را داغ‌دار گل‌های پرپر شده این حادثه کرد.

شهید علیرضا سعادت‌ماهانی یکی از جوانانی بود که برای امدادرسانی و خدمت به زائران حاج‌قاسم به گلزارشهدا رفته بود؛ دقایقی را پای صحبت پدر بزرگوار این شهید نشستیم.

مصطفی سعادت‌ماهانی پدر این شهید گفت: پسرم هر سال در سالگرد حاج‌قاسم به گلزارشهدا می‌رفت؛ امسال نیز صبح زود، ساعت ۷:۰۰ آماده شده بود و وقتی پرسیدم، کجا می‌روی؟ گفت که به گلزارشهدا و به کمک بچه‌های امدادگر می‌روم.

وی افزود: تا ساعت ۱۵:۳۰ خبری از او نداشتیم، ساعت ۱۵:۳۰ که حادثه تروریستی اتفاق افتاد، با مادرش به کرمان رفتیم؛ تا ساعت ۲۰:۰۰ چیزی به ما نگفتند و در جریان نبودیم، تا بالاخره در ساعت ۲۰:۰۰ باخبر شدم که پسرم شهید شده است.

پدر شهید سعادت‌ماهانی بیان کرد: او از طرف هلال‌احمر و برای امدادرسانی به گلزارشهدا رفته بود.

سعادت‌ماهانی تصریح کرد: پسرم دیپلم داشت و امسال اول بهمن باید به دانشگاه شهید چمران می‌رفت، که این اتفاق افتاد و نتوانست.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رضا پسر خوب و باادب و بسیار اهل کار خیر بود؛ رشته تحصیلی او رشته برق بود و در موکب ابوالفضل(ع) ماهان فعالیت می‌کرد؛ اربعین که می‌شد، همراه آن‌ها به کربلا می‌رفت و خدمت می‌کرد.

پدر شهید سعادت‌ماهانی عنوان کرد: علی‌رضا پسر خوبی بود و راه خود را پیدا کرد و به شهادت رسید؛ پسرم بسیار وابسته به حاج‌قاسم بود و علاقه خاصی به او داشت؛ راهش را ادامه داد و پیش او رفت و به آرزویش رسید.

انتهای خبر/ کارگرزاده




علیرضا بسیار وابسته به حاج‌قاسم بود

منبع:آرمـان
? علیرضا بسیار وابسته به حاج‌قاسم بود