علم همراه با ورزش باعث نشاط و شادابی دانش آموزان می شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب گفت: علم آموزی همراه با ورزش می تواند در ایجاد روحیه نشاط و شادابی شما دانش آموزان موثر باشد. به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهرستان رودبارجنوب با حضور مسئولین در آموزشگاه شهیدماشاءالله سالمی برگزار شد.   در آیین افتتاح این […]

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب گفت: علم آموزی همراه با ورزش می تواند در ایجاد روحیه نشاط و شادابی شما دانش آموزان موثر باشد.

به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهرستان رودبارجنوب با حضور مسئولین در آموزشگاه شهیدماشاءالله سالمی برگزار شد.

 
در آیین افتتاح این المپیاد مهدی بهرامی مدیر آموزش و پرورش رودبارجنوب، ضمن تشکر از عوامل برگزاری این المپیاد بیان کرد:مهمترین هدف از برگزاری این المپیادهای ورزشی افزایش شور و نشاط ورزشی بین دانش آموزان است.
وی ادامه داد: ورزش کردن در یادگیری دانش آموزان نقش مهمی دارد واز مدیران مدارس خواست، بصورت ویژه و هدفمند برای تربیت نسلی سالم، دانش آموزانی پویا و شاداب، به تربیت بدنی و ورزش توجه ویژه داشته باشند.
 
بهرامی افزود: ورزش و نشاط باعث کاهش استرس و ایجاد روحیه ای شاداب در دانش آموزان خواهد شد این مهم نیاز به نگاهی ویژه وبرنامه ای بلند مدت در مدارس دارد.
 
گفتنی است،این المپیاد به صورت جشنواره ورزشی در رشته های مینی بسکتبال ، فوتسال، طناب کشی، مینی والیبال، شطرنج و بازی های بومی محلی در مدرسه شهید ماشاءالله سالمی در حال برگزاریست.
 
انتهای پیام/پ




علم همراه با ورزش باعث نشاط و شادابی دانش آموزان می شود

منبع:آرمـان
? علم همراه با ورزش باعث نشاط و شادابی دانش آموزان می شود