علت کنسلی پرواز آتا به مقصد تهران، دلایل فنی است

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: علت کنسلی پرواز آتا به مقصد تهران را دلیل فنی اعلام کرد و از اعزام مسافرین این پرواز با پروازهای بعد از ظهر هواپیمایی ماهان و آتا خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی  پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی فرودگاه استان کرمان علی جزینی زاده مدیرکل فرودگاه‌های […]

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: علت کنسلی پرواز آتا به مقصد تهران را دلیل فنی اعلام کرد و از اعزام مسافرین این پرواز با پروازهای بعد از ظهر هواپیمایی ماهان و آتا خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی  پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی فرودگاه استان کرمان علی جزینی زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان  علت کنسلی پرواز آتا به مقصد تهران را دلیل فنی اعلام کرد و از اعزام مسافرین این پرواز با پروازهای بعد از ظهر هواپیمایی ماهان و آتا خبر داد.

جزینی‌زاده با اشاره به اینکه شب گذشته از سوی شرکت هواپیمایی آتا این پرواز کنسل شده است، گفت: تعداد زیادی از مسافرین این پرواز از کنسلی بی اطلاع وامروز صبح به فرودگاه مراجعه کرده بودند که مورد پرواز جایگزینی را از طریق شرکت مربوطه و سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری کردیم.

او با بیان اینکه به دلیل محدودیت‌های پیش آمده هواپیمای جایگزین برای این مسافران میسر نگردید، گفت: لیست مسافرین حاضردرپایانه فرودگاه بین المللی کرمان تهیه و سعی کردیم انها را طی پروازهای موجود استان که شامل پرواز ماهان و پرواز ساعت بعد از ظهر آتا است، به تهران منتقل کنیم.

انتهای خبر/ م.ق




علت کنسلی پرواز آتا به مقصد تهران، دلایل فنی است

منبع:آرمـان
? علت کنسلی پرواز آتا به مقصد تهران، دلایل فنی است