علائم حیاتی پاریزی، ثابت و حال دیگرِ مصدومان خوب است

فت فتو/کرمان رئیس اورژانس کرمان گفت: حال عمومی همه مصدومان سانحه سقوط بالگرد، خوب است و عمل جراحی همه آنهایی که نیاز بود، انجام شده است. دکترسیدمحمد صابری در گفت و گو با فت فتو درباره آخرین وضعیت زخمی های سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش اظهار کرد: حال عمومی همه مصدومین خوب است و […]

فت فتو/کرمان رئیس اورژانس کرمان گفت: حال عمومی همه مصدومان سانحه سقوط بالگرد، خوب است و عمل جراحی همه آنهایی که نیاز بود، انجام شده است.

دکترسیدمحمد صابری در گفت و گو با فت فتو درباره آخرین وضعیت زخمی های سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش اظهار کرد: حال عمومی همه مصدومین خوب است و عمل جراحی همه آنهایی که نیاز بود، انجام شده است.

او درباره وضعیت مدیران کل ورزش و جوانان استان های تهران و آذربایجان شرقی نیز بیان کرد: احتمالا این دو نفر  به یک عمل جراحی دیگر نیاز داشته باشند، اما وضعیت عمومی آنها مساعد و هوشیاریشان کامل است.

رئیس اورژانس کرمان از بهتر شدن وضعیت میثم پاریزی نسبت به قبل سخن به میان آورد و عنوان کرد: فشار خون، اکسیژن خون، کلیه ها و در مجموع علائم حیاتی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، خوب و استیبل(ثابت) است، اما هوشیاری او پایین است.

انتهای پیام




علائم حیاتی پاریزی، ثابت و حال دیگرِ مصدومان خوب است

منبع: ایـسنا
? علائم حیاتی پاریزی، ثابت و حال دیگرِ مصدومان خوب است