عقیلی: چمن گل‌گهر بهترین چمن لیگ است

مربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید وضعیت چمن‌های لیگ خوب نیست و فقط چمن گل‌گهر وضعیت خوبی دارد. به گزارش نذیر کرمان، هادی عقیلی پس از تساوی بدون گل پیکان و گل گهر در این رابطه اظهار کرد: تیم‌ها هنوز شناخت زیادی از هم ندارند. ما در بازی اول هم خیلی خوب شروع نکردیم اما در […]

مربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید وضعیت چمن‌های لیگ خوب نیست و فقط چمن گل‌گهر وضعیت خوبی دارد.

به گزارش نذیر کرمان، هادی عقیلی پس از تساوی بدون گل پیکان و گل گهر در این رابطه اظهار کرد: تیم‌ها هنوز شناخت زیادی از هم ندارند. ما در بازی اول هم خیلی خوب شروع نکردیم اما در ادامه توانستیم خوب کار کنیم. این بازی هم خارج از خانه بود و تماشاگران حضور نداشتند. کنترل ریتم بازی سخت بود و ای کاش تماشاگران به ورزشگاه می‌آمدند. پیکان فراتر از انتظارها ظاهر شد و به آن‌ها تبریک می‌گویم.

او درباره کیفیت زمین‌های لیگ گفت: همه تیم‌ها برای زمین تمرین ناراضی هستند. زمین دستگردی در کیفیت خوبی است اما نمی‌دانم در زمستان چه شرایطی پیدا می‌کند. اگر داخل زمین برویم، می‌بینیم سه، چهار نوع چمن در زمین کاشته شده و یکی نیست. این مساله کیفیت زمین را پایین می‌آورد. تراکتور چنین مشکلی داشت و اکنون آن را رفع کرده است. سپاهان این مشکل را دارد و آزادی هم که خراب است. اهواز هم زمینش نامناسب شده است.

مربی گل گهر اضافه کرد: زمانی که ما بازی می‌کردیم، زمین‌ها خیلی خوب بود و سپس یک پیشرفت حاصل شد. هزینه چمن آنچنان نیست و باور کنید خیلی راحت می‌شود این مشکل را رفع کنند. سال‌های پیش اصفهان، اهواز و مشهد زمین‌های خوبی داشتند اما امسال نه. به نظرم بهترین زمین همین زمین گل گهر است.

او درباره ترکیب گل گهر بیان کرد: خط جلوی ما نسبت به سال گذشته تغییر کرده و بالاخره محدودیت‌های قراردادی وجود دارد. در همین محدودیت‌ها باشگاه خیلی زحمت کشید که با یکی، دو بازیکن قرارداد ببندد. متاسفانه نتوانستیم بازیکن عراقی را جذب کنیم. کار او تمام شده بود اما نمی‌دانم چه چیزی پیش آمد که نیامد. با یک مهاجم خارجی دیگر هم مذاکره کردیم و نمی‌دانم چرا نشد. این خارج از کنترل ما بود. باشگاه خیلی طبیعی وارد مذاکره شده بود و با یکی از آن‌ها قرارداد امضا کرد اما نهایی نشد. 

انتهای پیام




عقیلی: چمن گل‌گهر بهترین چمن لیگ است

منبع: ایـسنا
? عقیلی: چمن گل‌گهر بهترین چمن لیگ است