عقب‌نشینی دشمن با اقدامات و روایتگری«روایتگران پیشرفت»

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: وقتی زوایای پیشرفت را نشان می‌دهید، دشمن را در یک جنگ تمام عیار نابود و مایوس می‌کنید و با این اقدام دشمن عقب‌نشینی می‌کند و شما جبهه‌ای را می‌گشایید که عرصه بزرگ جهاد است. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح […]

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: وقتی زوایای پیشرفت را نشان می‌دهید، دشمن را در یک جنگ تمام عیار نابود و مایوس می‌کنید و با این اقدام دشمن عقب‌نشینی می‌کند و شما جبهه‌ای را می‌گشایید که عرصه بزرگ جهاد است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در اولین همایش روایتگران پیشرفت و نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها گفت: این محفل، محفل روایتگران پیشرفت است و در این رابطه یکی از بخش‌ها، جهاد است و شما روایتگران رسانه، افسران این جهاد هستید.

 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان این‌که در این عرصه سه محور متبادر می‌شود، ادامه داد: اولین محور امید آفرینی و امیدبخشی است؛ شما پیشرفت‌های نانو را به محوریت ذره، ده‌ها و صدها پیشرفت را به تصویر می‌کشید و قلم می‌زنید تا در نسل آینده و موجود امید ایجاد کنید.
 
امام جمعه شهر کرمان ابراز کرد: وقتی با دقت و صداقت بدون حب و بغض روایت می‌کنید، الگوی حسنه ایجاد می‌کنید و می‌گویید که ما می‌توانیم شعار نیست و این مهم راه الگوسازی است.
 
وی با تاکید بر این‌که پیامبر(ص) جریان انسان الهی را با الگوسازی جلو برد، عنوان کرد: وقتی زوایای پیشرفت را نشان می‌دهید، دشمن را در یک جنگ تمام عیار نابود و مایوس می‌کنید و با این اقدام دشمن عقب‌نشینی می‌کند و شما جبهه‌ای را می‌گشایید که عرصه بزرگ جهاد است.
 
انتهای خبر/م 




عقب‌نشینی دشمن با اقدامات و روایتگری«روایتگران پیشرفت»

منبع:آرمـان
? عقب‌نشینی دشمن با اقدامات و روایتگری«روایتگران پیشرفت»