عفت زدایی از چهره زن ایرانی، مهمترین راهبرد جنگ نرم دشمن

حجت‌الاسلام‌ رضا بامری کارشناس مذهبی در اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده رودبار جنوب گفت: عفت زدایی از چهره زن ایرانی، مهمترین راهبرد جنگ نرم دشمن است. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان، در آستانه آغاز هفته عفاف و حجاب اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده با حضور  بانوان رودباری در جوار شهدای گمنام برگزار شد. […]

حجت‌الاسلام‌ رضا بامری کارشناس مذهبی در اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده رودبار جنوب گفت: عفت زدایی از چهره زن ایرانی، مهمترین راهبرد جنگ نرم دشمن است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان، در آستانه آغاز هفته عفاف و حجاب اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده با حضور  بانوان رودباری در جوار شهدای گمنام برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ رضا بامری کارشناس مذهبی در این مراسم زدودن حیا و عفت و گرفتن روح ایثار، ایمان و از خودگذشتگی از زنان و دختران ایرانی را از اهداف جنگ نرم دشمن برشمرد و تصریح کرد: تقویت حیا، عفت و شجاع بهترین راه برای مبارزه با نقشه‌های شوم دشمن در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است.

 
وی در ادامه به موضوع مهم حجاب و عفاف در جامعه اشاره کرد و گفت: در الگوی غربی به زن تنها به عنوان ابزاری برای تامین امیال جنسی نگریسته می‌شود و در الگوی شرقی هیچ گونه قداستی برای زن در نظر گرفته نشده است، اما در الگوی اسلامی زن مظهر عطوفت، مهربانی، شجاعت و احساس مسئولیت است که بنای خانواده با حضور او دوام و قوام می‌یابد.
 
وی افزود: شما دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی هستید و نقش موثری در تربیت فرزندان و نسل آینده این مرز و بوم دارید، پس با حیا و عفت خود در تربیت فرزندان سالم برای این کشور بکوشید.
 
این کارشناس مذهبی اظهار کرد: قدرت‌های استکباری سلامت جسم، روان و اخلاقی افراد جامعه ما را هدف گرفته و به دنبال این هستند که به تدریج جامعه را آلوده کنند.
 
حجت الاسلام بامری تصریح کرد: رعایت حجاب و عفاف تنها به بانوان خلاصه نمی‌شود، بلکه همه باید در حفظ عفاف در جامعه تلاش کنند.
 
وی عنوان کرد: رعایت حجاب و عفاف یکی از اولویت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در اصل از ضروریات پیشرفت جامعه به شمار می‌رود.
 
حجت‌الاسلام‌ بامری در تشریح نقش و جایگاه زن در جوامع مختلف به ویژه جامعه اسلامی گفت: حجاب شناسنامه و هویت یک زن است.
 
وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما برای حفاظت و صیانت از عفاف و حجاب زنان، مادران و خواهران خود جان عزیز خود را نثار کردند اما در این برهه و در کمال امنیت و آرامش دشمنان قصد دارند حجاب زنان و دختران ما را بردارند، که براستی باید به دنبال دلایل این موضوع بود.
 
انتهای خبر/پورحیدر




عفت زدایی از چهره زن ایرانی، مهمترین راهبرد جنگ نرم دشمن

منبع:آرمـان
? عفت زدایی از چهره زن ایرانی، مهمترین راهبرد جنگ نرم دشمن