عضو کمیسیون آموزش: وزیر پیشنهادی فرهنگ منش اعتدالی دارد

کرمان – فت فتو – عضو کمیسیون آموزش و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، گزینه پیشنهادی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مناسب خواند و گفت با شناختی که از ایشان دارم فردی خلاق و دارای منشی معتدل در گفتار و کردار است. محمدمهدی زاهدی روز دوشنبه در گفت و […]

کرمان – فت فتو – عضو کمیسیون آموزش و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، گزینه پیشنهادی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مناسب خواند و گفت با شناختی که از ایشان دارم فردی خلاق و دارای منشی معتدل در گفتار و کردار است.

محمدمهدی زاهدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو با اشاره به عضویت خود در کانون دانشگاهیان ایران اسلامی تصریح کرد: محمد مهدی اسماعیلی وزیر پیشنهادی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این تشکل به عنوان بزرگترین تشکل دانشگاهی عضویت دارد و به واسطه این عضویت با ایشان بیشتر آشنا شده‌ام.

وی اضافه کرد: آقای اسماعیلی روحیه ای انقلابی دارد و گزینه مناسبی برای این وزارتخانه است.

زاهدی تاکید کرد: وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردی خلاق، نوآور و ایده پرداز است.

به گزارش فت فتو، رئیس جمهوری روز چهارشنبه (۲۰ مرداد) فهرست وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد که محمد مهدی اسماعیلی به عنوان گزینه پیشنهادی تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به قوه مقننه معرفی شده است.

اسماعیلی متولد ۱۳۵۴ و از طلاب دانش‌آموخته مدرسه عالی شهید مطهری و دارای مدرک دکترای علوم سیاسی از پژوهشگاه علوم‌انسانی و مطالعات فرهنگی است.

عضو هیات علمی و مدیر گروه جامعه‌شناسی سیاسی موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران، مدیرکل ارزیابی برنامه‌های تولیدی سیما و مؤسس قرارگاه رسانه سازمان صدا وسیما، معاون فرهنگی‌ و اجتماعی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری، معاون سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی استاندار اصفهان، عضویت در کارگروه تحول فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس دفتر تحقیقات اجتماعی آستان قدس رضوی، مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس قوه قضاییه و معاون پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی بخشی از سوابق اجرایی اسماعیلی است.

بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم در مجلس شورای اسلامی از ۳۰ مردادماه آغاز شده است و هنوز ادامه دارد.

فهرست اسامی وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم را اینجا و تازه ترین اخبار مربوط به معرفی وزیران و بررسی صلاحیت آنان در فت فتو را اینجا می‌توانید ملاحظه کنید.




عضو کمیسیون آموزش: وزیر پیشنهادی فرهنگ منش اعتدالی دارد

منبع:ایرنـا
? عضو کمیسیون آموزش: وزیر پیشنهادی فرهنگ منش اعتدالی دارد