عضو هیات مدیره استقلال: تیزهوشی باشگاه ما به کسی ربطی ندارد/ کسی زودتر میزبان سوپرجام را به ما نگفت

محمد مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی فت فتو، در مورد اینکه همراه با تیم استقلال به کرمان می‌رود تا بازی سوپرجام را در ورزشگاه تماشا کند، گفت: هنوز نمی‌دانم ولی درصدد هستم تا بروم.  عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه چه دیدگاهی درباره بازی تیمش مقابل نساجی مازندران دارد، عنوان کرد: […]

محمد مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی فت فتو، در مورد اینکه همراه با تیم استقلال به کرمان می‌رود تا بازی سوپرجام را در ورزشگاه تماشا کند، گفت: هنوز نمی‌دانم ولی درصدد هستم تا بروم. 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه چه دیدگاهی درباره بازی تیمش مقابل نساجی مازندران دارد، عنوان کرد: نظر فنی در مورد مسابقه را پس از برگزاری می‌گویم ولی شرایط تیم استقلال عالی است و آماده ارئه بازی خوبی خواهد بود.

مومنی در واکنش به این موضوع که باشگاه نساجی اعلام کرده استقلال زودتر اطلاع داشته بازی سوپرجام در کرمان برگزار می‌شود و دو هتل را رزرو کرده که باعث شده هتل برای تیم نساجی به سختی پیدا شود، تصریح کرد: از رزرو دو هتل بی‌خبر هستم ولی این تبحر و روابط عمومی استقلال بوده که می‌دانسته بازی در کرمان، سیرجان یا جای دیگری است و زودتر در این شهرها هتل رزرو کرده است. ربطی به کسی ندارد که ما زودتر هتل رزرو کرده‌ایم. 

وی افزود: تیزهوشی و روابط عمومی استقلال در رزرو هتل رخ داده و کسی به ما زودتر نگفته بازی سوپرجام در کرمان برگزار می‌شود. قاعده روابط عمومی‌های تیزبین و با تجربه است که زودتر برای رزرو هتل اقدام می‌کنند نه اینکه سازمان لیگ به ما زودتر خبر داده است. 

انتهای پیام/




عضو هیات مدیره استقلال: تیزهوشی باشگاه ما به کسی ربطی ندارد/ کسی زودتر میزبان سوپرجام را به ما نگفت

منبع:آنـــا
? عضو هیات مدیره استقلال: تیزهوشی باشگاه ما به کسی ربطی ندارد/ کسی زودتر میزبان سوپرجام را به ما نگفت