عضو هیات رییسه خبرگان: میزان در جمهوری اسلامی همیشه رای ملت است

کرمان – فت فتو – عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه میزان در جمهوری اسلامی همیشه رای ملت است گفت: به صراحت (خطاب به برخی افراد) می‌گوییم به نام مردم هدف و آرمان‌های مردم را مورد هجمه قرار ندهید، ما در ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی همواره از نظام دفاع کرده و خواهیم […]

کرمان – فت فتو – عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه میزان در جمهوری اسلامی همیشه رای ملت است گفت: به صراحت (خطاب به برخی افراد) می‌گوییم به نام مردم هدف و آرمان‌های مردم را مورد هجمه قرار ندهید، ما در ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی همواره از نظام دفاع کرده و خواهیم کرد.

به گزارش فت فتو، آیت الله سید احمد خاتمی روز جمعه در آیین یوم الله ۲۲ بهمن در محل مصلای امام علی (ع) کرمان افزود: مردم همراه با نظام هستند و اجازه نمی دهیم کسانی حرف های دشمن شادکن به نام مردم بزنند؛ کسانی به دروغ بیانیه دادند که دیگر میزان رای ملت نیست که این حرف دروغ و تحریف است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: مردم تا آخرین نفر، نفس و قطره خون از انقلاب و نظام اسلامی دفاع می‌کنند، این مردم قدرشناس عزت، شرف و استقلال خود را مدیون ولایت فقیه می‌دانند؛ پس پشتیبان ولایت فقیه باشید تا نظام آسیب نبیند، ما تا آخرین نفس حامی ولایتیم.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: می خواهم همه در کشور بشنوند که در خط مقدم دفاع از جمهوریت، امام خامنه ای قرار دارد؛ در فتنه سال ۸۸ رهبر معظم انقلاب از خود و ولایت فقیه دفاع نکردند بلکه از جمهوریت دفاع کردند.

وی تصریح کرد: شکست خورده‌های انتخابات سال ۸۸ خواهان باطل کردن انتخابات و هیچ گرفتن رای مردم بودند که رهبر معظم انقلاب جلو این بدعت ایستادند و از جمهوریت نظام دفاع کردند.

آیت الله خاتمی با تشریح چگونگی شکل گیری انقلاب اسلامی و نقش امام خمینی در پیروزی آن گفت: نعمت ولایت فقیه بزرگ است، آوازه ها در حکمت ولایت فقیه وجود دارد، والله که نعمت بزرگی است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شاه و همسرش می‌خواستند ۶ ماه بعد به ایران برگردند اما انقلاب ۴۳ سال باقی ماند که جز با نعمت ولایت فقیه نبود.

وی با بیان اینکه شکر این نعمت همراهی با ولی فقیه است اظهارداشت: مردم ۴۳ سال در تمامی عرصه ها، انتخابات و راهپیمایی ها حضور داشتند و اگر کرونا نبود امروز چشمان دنیا خیره می شد.

آیت الله خاتمی عنوان کرد: برخی افراد در کمال ناسپاسی و با زبان بی زبانی نظام را در برابر برخی مشکلات متهم می کنند که این مصداق کفران نعمت است؛ این مشکلات به ریل گذاری برخی افراد در مدیریت ها بر می گردد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: راهپیمایی امروز پیمانی مجدد با انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه موقت تهران گفت: شکر نعمت انقلاب اسلامی آن است که خدمات آن را ببینیم؛ ببینیم که نظام جمهوری اسلامی در خدمت مردم است، البته مشکلات فراوانی را دشمنان آفریدند و سوء مدیریت هایی در گذشته بوده اما فقط مشکلات را دیدن و ضریب دادن به آنها مصداق کفران نعمت است.

وی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی نظام خودتان (مردم) است؛ نظامی است که آرای ۴۳ ساله شما این نظام را به وجود آورد لذا مصداق شکر و سپاسگزاری از خدمات باید مورد توجه باشد؛ ناسپاسی و خدمات را ندیدن و مشکلات را بیش از حد دیدن نیز سیاه نمایی است.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دومین شاخصه انقلاب اسلامی نعمت مردم است تصریح کرد:در قبل از انقلاب مردم به حساب نمی آمدند؛ انتخاباتی مطرح نبود و ساواک نمایندگان شهرها را مشخص و به شاه اعلام می‌کرد؛ در زمان طاغوت، جمهوریت در چنین وضع فلاکت بازی قرار داشت.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: در این شرایط مردم به صحنه آمدند و صاحبخانه را برگرداندند؛ از آغاز پیروزی انقلاب هشت نوع انتخابات در کشور داشتیم و مردم بیش از ۴۰ بار پای صندوق آمدند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرکان رهبری افزود: جمهوریت این است که مردم خود را صاحبخانه ببینند؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشترین بها را به مردم داده است.

وی ادامه داد: در این شرایط کسانی بیانیه می دهند و می‌خواهند به دروغ جا بیندازند جمهوریت پس از امام تضعیف شده، که یا معنای جمهوریت و یا معنای تضعیف را نمی دانند.

آیت الله خاتمی افزود: در این سال ها حتی یک روز انتخابات عقب نیفتاد که به معنای جمهوریت است؛ عده ای جمهوریت را خلاصه در خود می بینند و اگر مردم اقبالی به آنان نداشتند و رای به آنان ندادند به دروغ می گویند جمهوریت تضعیف شده و اینگونه سخن گفتن ناسپاسی است.

به گزارش فت فتو سخنان نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در جمع نمازگزاران و راهپیمایان ۲۲ بهمن بود که پس از راهپیمایی خودرویی و موتوری در محل مصلای نماز جمعه حضور یافتند تا ضمن شنیدن سخنان آیت الله خاتمی نماز جمعه را نیز اقامه کنند.




عضو هیات رییسه خبرگان: میزان در جمهوری اسلامی همیشه رای ملت است

منبع: ایرنـا
? عضو هیات رییسه خبرگان: میزان در جمهوری اسلامی همیشه رای ملت است