عضو خانواده ‌۸ شهید حمله تروریستی کرمان: پای انقلاب ایستاده‌ایم

نذیر کرمان/کرمان دایی شهیده ریحانه سلطانی نژاد با اشاره به استقامت حضرت زینب سلام الله علیها گفت: ما وظیفه داریم راه شهدایمان را ادامه بدهیم و نمی‌توانم ببینم تروریست‌ها این اقدام ناجوانمردانه را انجام بدهند و ما در جبهه دیگری بازی کنیم. آقای سلطانی نژاد که در حمله تروریستی ۱۳ دی ماه کرمان هشت نفر […]

نذیر کرمان/کرمان دایی شهیده ریحانه سلطانی نژاد با اشاره به استقامت حضرت زینب سلام الله علیها گفت: ما وظیفه داریم راه شهدایمان را ادامه بدهیم و نمی‌توانم ببینم تروریست‌ها این اقدام ناجوانمردانه را انجام بدهند و ما در جبهه دیگری بازی کنیم.

آقای سلطانی نژاد که در حمله تروریستی ۱۳ دی ماه کرمان هشت نفر از اعضای خانواده‌اش را از دست  داده،  امروز ۲۲ بهمن ماه در گفت و گویی رسانه ای با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما پای انقلاب ایستاده‌ایم.

وی با دعوت مردم ایران به ایستادگی و استقامت، در ادامه با مقایسه فاجعه حمله تروریستی کرمان و حادثه کربلا بیان کرد: در واقعه عاشورا وقتی سیدالشهدا همه خانواده و دوستانش را فدای اسلام کرد، امام سجاد و حضرت زینب علیهماالسلام ماندند تا رسالت امام را کامل کنند.

سلطانی نژاد با اشاره به استقامت حضرت زینب سلام الله علیها گفت: ما وظیفه داریم راه شهدایمان را ادامه بدهیم و نمی‌توانم ببینم تروریست‌ها این اقدام ناجوانمردانه را انجام بدهند و ما در جبهه دیگری بازی کنیم.

پدر شهیده مریم سلطانی نژاد و همسر شهیده نغمه گلزاری بیان کرد: انقلاب اسلامی قبل از شهدای ما نیز خون داده و باید پای آن ایستاد.

وی با اشاره به اینکه خداوند به ما صبر داده، در پایان درباره وضعیت پسرش امیرعلی که در حمله تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان مجروح شده، گفت: امیرعلی همچنان تحت درمان است و از مردم‌ می‌خواهم برایش دعا کنند.

انتهای پیام




عضو خانواده ‌۸ شهید حمله تروریستی کرمان: پای انقلاب ایستاده‌ایم

منبع: ایـسنا
? عضو خانواده ‌۸ شهید حمله تروریستی کرمان: پای انقلاب ایستاده‌ایم