عشق به امام رضا (ع) برکت زندگی یک کرمانی شد

یک خادمیاری رضوی در کرمان حاصل راه اندازی کسب وکارش را به نام امام رضا (ع) برای انجام کار خیر هزینه می‌کند. یک خادمیار رضوی از کرمان که برای حفظ تواضع وفروتنی از آوردن اسمش اجتناب کرد و خود را به اسم شهید گرانقدرمان، حاج یونس زنگی آبادی معرفی کرد، درصد قابل توجهی از سود […]

یک خادمیاری رضوی در کرمان حاصل راه اندازی کسب وکارش را به نام امام رضا (ع) برای انجام کار خیر هزینه می‌کند.

یک خادمیار رضوی از کرمان که برای حفظ تواضع وفروتنی از آوردن اسمش اجتناب کرد و خود را به اسم شهید گرانقدرمان، حاج یونس زنگی آبادی معرفی کرد، درصد قابل توجهی از سود کسب وکار خود را به حساب آقا امام رضا (ع) واریز می‌کند.

او می‌گوید: ۱۵ سال سابقه کار حسابداری در شرکت‌های متفاوتی را دارم و روزی خسته از خیلی مسائل تصمیم به تغییر شغل می‌گیرم.

به گفته او، روزی که در جایگاه خادمیاری به مشهد مقدس عازم شده بودم، با امام رضا (ع) درد و دل کردم و از ایشان خواستم که در این مسیر راهگشایم باشند.

این ارادتمند شهید حاج یونس زنگی آبادی گفت: در همان لحظه به ذهنم رسید که کار آجیل فروشی که مدت‌ها قبل از آن سررشته‌ای کمی داشتم را ادامه دهم و همین شد که از مشهد دستگاه مربوطه‌ را خریداری کردم ومصمم به سوی کرمان باز گشتم.

به گفته او، با خود عهد بستم که طبق دوره بندی که در ذهن داشتم، سود درآمدم را به حساب و برای خوشنودی ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) واریز کنم تا در راه خیر هزینه شود.

این خادمیار رضوی گفت: کسب وکارم را از ۱۰ روز قبل از عید نوروز شروع کردم و عجیب خیر وبرکت در دخل وخرجم شاهد بوده ام.

او بغض خود را فرو داد و گفت: همه زندگی ام را مدیون امام رضا (ع) هستم و تا جان در بدن دارم، خالصانه در راهش قدم بر می‌دارم.

او می‌گوید: با عشق و ارادت خاصی که به ایشان دارم، هرساله ظهر روز عاشورا جمعیت عزادار و هیئت زنجیر زن را در منزل شخصی پذیرایی می کنم، ولی امسال در مسجد بقیه الله (عج) کرمان میزبان عاشقان امام حسین (ع) خواهم بود.

او می‌گوید: با این معجزه‌ای که امسال در زندگی ام رخ داده است، علاوه بر دعوت ومیزبانی از عزاداران امام خوبی‌ها در ظهر شهادت ایشان، وعده واریزی که طبق عهدی که با ثامن الحجج (ع) دارم را نیز واریز خواهم کرد.

به گفته ارادتمند شهید حاج یونس زنگی آبادی، از سال ۹۷ سعادت خادمیاری رضوی را کسب کرده ام و داروندارم را از نگاه وتوجه امام رضا (ع) می‌دانم.

فت فتو کرمان کرمان




عشق به امام رضا (ع) برکت زندگی یک کرمانی شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? عشق به امام رضا (ع) برکت زندگی یک کرمانی شد