عشایر در راستای دفاع از انقلاب خوش درخشیدند/ مکتب حاج قاسم، بستری برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی

سردار نظری گفت: مردم نشان دادند اثر شهید سلیمانی از خود حاج قاسم بیشتر است و امروز مکتب، راه و فکر او در اذهان همه آزادگان دنیا رسوخ پیدا کرده و بستری برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی خواهد شد. سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه برگزاری یادواره ۵۰۰شهید عشایر […]

سردار نظری گفت: مردم نشان دادند اثر شهید سلیمانی از خود حاج قاسم بیشتر است و امروز مکتب، راه و فکر او در اذهان همه آزادگان دنیا رسوخ پیدا کرده و بستری برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی خواهد شد.

سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه برگزاری یادواره ۵۰۰شهید عشایر جنوب استان کرمان به خبرنگار فت فتو گفت: عشایر جزء ثابت قدم ترین اقشار در راه دفاع از انقلاب هستند.

 
وی با بیان اينکه شهید سلیمانی در بند دنیا نبود،خاطر نشان کرد: عشایر در  تمامی عرصه های انقلاب خودجوش و آتش به اختیار در وسط میدان بودند.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: حاج قاسم با تمام دارایی خود برای دفاع از حریم آل الله به میدان آمد و به مردم و نظام خدمت کرد و در طول ۴۰ سال مجاهدت عمر خود را برای انقلاب هزینه کرد.
 
سردار نظری عنوان کرد: عشایر جنوب کرمان با حضور خود بار دیگر با آرمان های انقلاب و ولایت تجدید پیمان کردند و به دشمنان فهماندن که اگر نگاه چپ به این نظام داشته باشند با عشایر طرف خواهند بود و تا آخرین قطره خون خود پای این انقلاب و نظام می مانند.
 
فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به اینکه مکتب امامین انقلاب در اذهان همه ملت وجود دارد گفت: حاج قاسم یک فکر،یک اندیشه و یک مکتب است و این مکتب در اذهان همه وجود دارد و ما باید با جهاد تبین آن را بالفعل کنیم.
 
نظری تصریح کرد: مردم نشان دادند اثر شهید سلیمانی از خود حاج قاسم بیشتر است و امروز مکتب، راه و فکر او در اذهان همه آزادگان دنیا رسوخ پیدا کرده و بستری برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/پ




عشایر در راستای دفاع از انقلاب خوش درخشیدند/ مکتب حاج قاسم، بستری برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی

منبع:آرمـان
? عشایر در راستای دفاع از انقلاب خوش درخشیدند/ مکتب حاج قاسم، بستری برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی