عشایر جنوب کرمان اجازه عرض اندام را به مستکبران نخواهند داد

نماینده عشایر منطقه جازموریان در حاشیه یادواره شهدای عشایر جنوب کرمان گفت: عشایر جنوب کرمان اجازه عرض اندام را به مستکبران نخواهند داد. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان، چهارمین سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی و سومین یادواره ۵۰۰ عشایر جنوب کرمان ظهر امروز به میزبانی شهرستان جازموریان برگزار شد.   ناصر احمد […]

نماینده عشایر منطقه جازموریان در حاشیه یادواره شهدای عشایر جنوب کرمان گفت: عشایر جنوب کرمان اجازه عرض اندام را به مستکبران نخواهند داد.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان، چهارمین سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی و سومین یادواره ۵۰۰ عشایر جنوب کرمان ظهر امروز به میزبانی شهرستان جازموریان برگزار شد.

 
ناصر احمد یوسفی مدیرکل عشایری جنوب استان کرمان در حاشیه این یادواره گفت: در راستای ترویج ایثار و شهادت و انتقال مفاهیم ارزش‌های شهدا به نسل جوان امسال یادواره شهدای عشایر جنوب استان کرمان در دورترین منطقه جنوب استان شهرستان تاره تأسیس جازموریان برگزار شد.
 
وی ادامه داد: در کنار این یادواره برنامه‌های فرهنگی، رزمایش خدمت سلیمان در حوزه جامع عشایری استان کرمان با حضور دستگاه‌های اجرایی امروز رقم خواهد خورد.
 
 
رزمایش بزرگ خدمت‌رسانی به عشایر به عنوان سلیمان در استان کرمان آغاز شد
 
شهریار سیاری مسئول عشایری سپاه استان کرمان در حاشیه این یادواره گفت: عشایر استان کرمان از ابتدای انقلاب تا کنون در همه عرصه‌های سیاسی، دفاعی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی مورد نیاز کشور حضور موثر وفعالی داشتند.
 
وی افزود: جنوب استان کرمان هم مثل عشایر استان کرمان و عشایر کشور در دفاع مقدس حضور پررنگ و چشم گیری داشتند که عشایر جنوب استان کرمان بیش از ۵۰۰ شهید را تقدیم انقلاب، امنیت و نظام کشور کرده است.
 
مسئول بسیج عشایری سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: جامعه عشایری امروز مانند نسل قبل خود پایبند به آرمان‌های انقلاب و امامین انقلاب هستند و اگر تاریخ ایران را رقم بزنیم رشادت و شجاعت زیادی از عشایر مشاهده می‌کنیم.
 
سیاری تصریح کرد: جامعه عشایری در همه عرصه‌ها همیشه حضور موثر و فعالی داشته و نقش خود را برای سربلندی ایران ایفا کرده است.
 
رئیس سازمان بسیج جامعه عشایری استان کرمان اضافه کرد: عشایر در عرصه دفاعی حضور پررنگی دارند و بهترین مدافعان ایران اسلامی در تاریخ بوده‌اند و شهید سردار حاج قاسم عشایر است.
 
سیاری همچنین نقش عشایر در امنیت را راهبردی دانست و گفت: عشایر در امنیت پایدار نقش خوبی دارند و در بیش از ۵۶ درصد مساحت استان پراکنده هستند و جامعه عشایری ما امنیت را بدون هزینه برای کشور به‌وجود می‌آورند در صورتی که اگر عشایر نباشند باید هزینه هنگفتی را برای تامین امنیت صرف کنیم.
 
مسئول بسیج عشاری سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: امروز سومین یادواره شهدای عشایر جنوب استان کرمان به میزبانی عشایر غیور جازموریان در حال برگزاریست.
 
وی گفت: امروز در کنار یادواره شهدا غرفه‌های متعددی از سیاه چادر‌های عشایری برپاست که در کنار این نمایش محصولات و تولیدات عشایر، سبک زندگی ایرانی اسلامی عشایر به نمایش گذاشته شده است.
 
سیاری بیان کرد: امروز رزمایش بزرگ خدمت رسانی به عشایر به عنوان سلیمان را در منطقه و استان شروع کردیم که این رزمایش در مناطق عشایری به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.
 
شهیدان برای الهی شدن این دنیا را برای خود کوچک می‌دیدند
 
رسول‌بخش بامری نماینده عشایر منطقه جازموریان در حاشیه سومیت یادواره شهدای عشایر جنوب کرمان گفت: شهیدان برای الهی شدن این دنیا را برای خود کوچک می‌دیدند و برای آسمانی شدن بال پرواز گشودند.
 
️وی افزود: فرزندان عشایر جنوب کرمان همانطور که در هشت سال دفاع مقدس جنگیدند در حال حاضر اجازه عرض اندام را به مستکبران نخواهند داد.
 
️نماینده عشایر جازموریان خاطر نشان کرد: پیام خاص شهیدان این است که مطیع ولایت فقیه باشیم.
 
بامری در پایان به سخنان اخیر رهبر انقلاب در رابطه با انتخابات اشاره کرد و افزود: عشایر جنوب کرمان حاضرند تمام هستی خود را فدای ولایت و نطام کنند و راه شهیدان را با قدرت ادامه خواهند داد.
 
️وی خاطر نشان کرد: عشایر با حضور حداکثری خود نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب خواهد. کرد.
منبع: رودبار ما
 
انتهای خبر/پورحیدر




عشایر جنوب کرمان اجازه عرض اندام را به مستکبران نخواهند داد

منبع:آرمـان
? عشایر جنوب کرمان اجازه عرض اندام را به مستکبران نخواهند داد