عزت و سرافرازی کنونی ما ریشه در ایستادگی جوانان در برابر استکبار دارد

حسین افضلی فرمانده سپاه راین گفت: آنچه موجب عزت و سربلندی کشور شده، ایستادگی در برابر استکبار جهانی و شهادت طلبی جوانان کشور است. سرگرد حسین افضلی فرمانده سپاه راین در گفتگو با راه ارمان گفت: همایش دوچرخه سواری رهروان راه شهدا صبح امروز در راین برگزار  و شرکت‌کنندگان از گلزار شهدا تا آموزش و […]

حسین افضلی فرمانده سپاه راین گفت: آنچه موجب عزت و سربلندی کشور شده، ایستادگی در برابر استکبار جهانی و شهادت طلبی جوانان کشور است.

سرگرد حسین افضلی فرمانده سپاه راین در گفتگو با راه ارمان گفت: همایش دوچرخه سواری رهروان راه شهدا صبح امروز در راین برگزار  و شرکت‌کنندگان از گلزار شهدا تا آموزش و پروش راین  به طول ۲ کیلومتر رکاب زدند.

افضلی افزود: دانش‌آموزان پسر راینی با برگزاری همایش دوچرخه سواری یاد و خاطره شهیدان امنیت و شهدای دانش اموز حادثه تروریستی حرم مطهر شاه چراغ را گرامی داشتند.

وی افزود: این همایش که به همت آموزش وپرورش  هیئت ورزش‌های همگانی  شهرراین  و با شرکت بیش از ۲۰۰دانش آموز این شهر برگزار شد تداعی کننده آمادگی نوجوانان و جوانان کشور برای حرکت در مسیر شهدا است.

فرمانده سپاه راین در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانش آموز تداوم راه شهدا را رمز عزت‌مندی کشور دانست و گفت: آنچه موجب عزت و سربلندی کشور شده، ایستادگی در برابر استکبار جهانی و شهادت طلبی جوانان کشور است.

حسین افضلی افزود: ترویج فرهنگ شهادت طلبی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی بصیرتی است و راه شهدا با وجود جوانان با بصیرت و آگاه همواره روشن و جاویدان است.

وی بیان کرد: ایجاد امنیت بالا و آرامش در کشور را مرهون رشادت طلبی شهدا هستیم و باید دانش آموزان از فرصت‌های خود برای رشد در حوزه علمی و اخلاقی بهره بگیرند و با فتح قله‌های دانش ایران اسلامی را به سوی پیشرفت و تعالی هدایت کنند.

در پایان این همایش به تعدادی از شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/ تاج الدینی




عزت و سرافرازی کنونی ما ریشه در ایستادگی جوانان در برابر استکبار دارد

منبع:آرمـان
? عزت و سرافرازی کنونی ما ریشه در ایستادگی جوانان در برابر استکبار دارد