عزاداری زائران هندی و پاکستانی در بیت الزهرای حاج قاسم + تصاویر

جمعی از عزاداران کشورهای هند و پاکستان در سالروز شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت با حضور در بیت الزهرای حاج قاسم به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، صبح امروز سیزدهم دی ماه در سالروز شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جمعی از طلبه‌های جامعه […]

جمعی از عزاداران کشورهای هند و پاکستان در سالروز شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت با حضور در بیت الزهرای حاج قاسم به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، صبح امروز سیزدهم دی ماه در سالروز شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جمعی از طلبه‌های جامعه المصطفی از کشور پاکستان و هند با حضور در بیت الزهرای حاج قاسم به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.

این روزها و در ایام سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، بیت الزهرای حاج قاسم میزبان عزاداران، دلدادگان و ارادتمندانی از سراسر کشور و اقصی نقاط دنیا است که خود را به کرمان رسانده‌اند تا در این ایام ابراز ارادتی به شهید سلیمانی داشته و بر ادامه راه سیدالشهدای جبهه مقاومت تاکید ‌کنند.

به گزارش تسنیم دهه مقاومت از هشتم دی ماه آغاز شده و تا هجدهم دی با برگزاری اجلاسیه نهایی سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی در کرمان پایان می‌یابد.

استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی ,

انتهای پیام/۵۱۱/




عزاداری زائران هندی و پاکستانی در بیت الزهرای حاج قاسم + تصاویر

منبع: تسنــیم
? عزاداری زائران هندی و پاکستانی در بیت الزهرای حاج قاسم + تصاویر