عرصه تبلیغات انتخابات، فرصت آزمایش قانون‌مداری داوطلبان مجلس است

نذیر کرمان/کرمان فرماندار راور گفت: عرصه تبلیغات انتخابات فرصت آزمایش قانون‌مداری داوطلبان مجلس شورای اسلامی است و بدون تردید مردم آگاه و فهیم در انتخاب نماینده مورد نظر خود به میزان قانون‌مداری داوطلبان نیز توجه خواهند کرد. رضا عباسی امروز پنجم اسفندماه با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، خواستار رعایت اخلاق و در […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار راور گفت: عرصه تبلیغات انتخابات فرصت آزمایش قانون‌مداری داوطلبان مجلس شورای اسلامی است و بدون تردید مردم آگاه و فهیم در انتخاب نماینده مورد نظر خود به میزان قانون‌مداری داوطلبان نیز توجه خواهند کرد.

رضا عباسی امروز پنجم اسفندماه با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، خواستار رعایت اخلاق و در نظر گرفتن شأن سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در تبلیغات انتخاباتی کاندیداها شد.

وی افزود: نیروی انتظامی و عوامل اجرایی بدون تردید در مواجهه با هرگونه تخلف انتخاباتی و مغایر با قانون به منظور رعایت حقوق یکسان برای سایر داوطلبان هرگونه اقلام تبلیغاتی مغایر با موارد قانونی را جمع‌آوری خواهد کرد.

عباسی بیان کرد: انتظار است داوطلبان انتخابات مجلس که نامزد قوه مقننه هستند، در مراحل مختلف انتخابات به ویژه تبلیغات، عوامل اجرایی ستادهای خود را برای رعایت قانون و حفظ حقوق دیگر رقبا توجیه کنند.

فرماندار راور گفت: عرصه تبلیغات انتخابات فرصت آزمایش قانون‌مداری داوطلبان مجلس شورای اسلامی است و بدون تردید مردم آگاه و فهیم در انتخاب نماینده مورد نظر خود به میزان قانون‌مداری داوطلبان نیز توجه خواهند کرد.

وی با اشاره به مصادیق تخلفات در زمینه تبلیغات انتخاباتی، در ادامه تصریح کرد: همه باید با رعایت قوانین شرایط لازم برای شور و نشاط انتخاباتی و افزایش مشارکت را نیز فراهم کنیم.

عباسی تاکید کرد: در انتخابات حامی هیچ فرد و جریان خاصی نیستیم و هرگونه تبلیغات له یا علیه هر یک از کاندیداها توسط مدیران دولتی ممنوع است و در صورت مشاهده تخلف، برابر قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: مجریان انتخابات به عنوان امین مردم و دولت و نظام اسلامی برای سلامت انتخابات برگزیده شده‌اند و امانت‌داری و پایبندی آنها به ارزش‌های اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار راور گفت: تمام اقدامات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم در شهرستان راور با همکاری هیئت‌های اجرایی و نظارت و سایر دست اندرکاران صورت گرفته است.

وی با اشاره به ۴۲ شعبه اخذ رای در شهرستان راور، افزود: ۱۲۰۰ نفر افراد دست اندرکار امر انتخابات در این شهرستان هستند و ان شاءالله مردم راور انتخابات باشکوهی را رقم خواهند زد.

انتهای پیام




عرصه تبلیغات انتخابات، فرصت آزمایش قانون‌مداری داوطلبان مجلس است

منبع: ایـسنا
? عرصه تبلیغات انتخابات، فرصت آزمایش قانون‌مداری داوطلبان مجلس است