عدم جذب اعتبارات از سوی برخی ادارات استان کرمان

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اعلام کرد : ۲۵۸ میلیارد تومان از اعتبارات استان تا کنون تخصیص داده شده است و برخی ادارات هنوز این اعتبار را جذب نکردند. به گزارش فت فتو، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت:از ۳۱۲۸ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز استان […]

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اعلام کرد : ۲۵۸ میلیارد تومان از اعتبارات استان تا کنون تخصیص داده شده است و برخی ادارات هنوز این اعتبار را جذب نکردند.

به گزارش فت فتو، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت:از ۳۱۲۸ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز استان تا کنون تنها ۲۵۸ میلیارد تومان آن اختصاص پیدا کرده است.

رودری افزود: نزدیک به ۴۰۰میلیارد تومان از بودجه سال گذشته هنوز جذب استان نشده است که مربوط به عملکرد ادارات کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای شمال استان، آبفار و حمل و نقل جاده‌ای جنوب و نوسازی مدارس است.

وی تصریح کرد: تقریبا ۲۰هزار میلیاردتومان فرار سرمایه از استان وجود دارد که باید برای جلوگیری از این موضوع برنامه ریزی شودو سرمایه استان در خود استان هزینه شود.

استاندار کرمان هم با اشاره به فرصت‌های مناسب سرمایه گذاری در استان در دو بخش شمال و جنوب گفت: بایستی شرکت‌ها و بنگاه‌های سرمایه گذاری استان موظف شوند که سرمایه را به خود استان منتقل نمایند.

وی عنوان کرد: ابلاغ حریم توسعه‌ای شهر درگرو بررسی در کارگروه ویژه استان است.

استاندار همچنین بر آمادگی دستگاه‌های دولتی برای سفر قریب الوقوع هیئات دولت به استان وهمچنین رعایت موارد بهداشتی، دریافت واکسیناسیون ورعایت فاصله اجتماعی با گسترش مجدد کرونا تاکید کرد.

امکان سنجی و تامین اعتبارات، بررسی طرح جامع شهربردسیر، بررسی مصوبات شورای اشتغال استان و طرح‌های توسعه‌ای شهرستان منوجان از دیگر مواردی بود که در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح و بررسی شد.




عدم جذب اعتبارات از سوی برخی ادارات استان کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? عدم جذب اعتبارات از سوی برخی ادارات استان کرمان