عدم تزریق واکسن دلیل اول فوت بیماران کرونایی در کرمان است

کرمان – استاندار کرمان با اشاره به لزوم سرعت واکسیناسیون گفت: طبق آمار مهمترین دلیل فوت بیماران کرونایی در کرمان عدم تزریق واکسن است. به گزارش فت فتو، علی زینی وند ظهر شنبه در جلسته ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: ۶۲ درصد فوتی‌های کرونا در کرمان از بین افرادی بوده که واکسن تزریق […]

کرمان – استاندار کرمان با اشاره به لزوم سرعت واکسیناسیون گفت: طبق آمار مهمترین دلیل فوت بیماران کرونایی در کرمان عدم تزریق واکسن است.

به گزارش فت فتو، علی زینی وند ظهر شنبه در جلسته ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: ۶۲ درصد فوتی‌های کرونا در کرمان از بین افرادی بوده که واکسن تزریق نکرده اند به همین دلیل از مردم می‌خواهیم این اصل مهم را جدی بگیرند و برای تزریق واکسن به مرکز معرفی شده مراجعه کنند.

وی افزود: خوشبختانه شاهد کاهش روند مراجعه بیماران کرونایی طی چند روز اخیر به مراکز درمانی هستیم و به نظر می‌رسد پیک موج ششم در حال سپری شدن است.

وی افزود: تعدادی از شهرستان های کرمان امروز از رنگ قرمز به نارنجی تبدیل شدند و دو شهرستان نیز زرد شد که این امر نشان از آغاز روند کاهشی ابتلاء دارد.

استاندار کرمان در خصوص سفرهای نوروزی نیز گفت: در این زمینه تابع نظر ستاد کرونا هستیم اما از فرمانداران می‌خواهیم شهرستان‌ها را از نظر مراکز اقامتی و رفاهی آماده کنند چون احتمالاً سفر برای افرادی که واکسن زده اند بلامانع می‌شود.

وی افزود: در ایام نوروز رعایت شیوه نامه‌های بهشداتی باید به شدت افزایش یابد تا مانع از شیوع بیماری شویم.

وی در خصوص بازگشایی مدارس نیز گفت: همچون گذشته فعالیت و تعطیلی مدارس اقتضایی خواهد بود و در مدارسی که شاهد شیوع هستیم تعطیلی خواهیم داشت.

کد خبر ۵۴۳۴۰۹۸




عدم تزریق واکسن دلیل اول فوت بیماران کرونایی در کرمان است

منبع: مــهر
? عدم تزریق واکسن دلیل اول فوت بیماران کرونایی در کرمان است