عدم استقرار ادارات در شهرستان های جدید مشکل ساز شده است

فت فتو/کرمان به گفته استاندار کرمان، عدم استقرار ادارات در شهرستان های جدید مشکل ساز شده است که پیگیر رفع این مشکل هستند. محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۳۰ تیرماه در شورای اداری شهرستان فاریاب گفت: وظیفه همه مسئولین خدمت به مردم است و انجام وظیفه ربطی به بومی یا غیربومی ندارد و در برخی جاها […]

فت فتو/کرمان به گفته استاندار کرمان، عدم استقرار ادارات در شهرستان های جدید مشکل ساز شده است که پیگیر رفع این مشکل هستند.

محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۳۰ تیرماه در شورای اداری شهرستان فاریاب گفت: وظیفه همه مسئولین خدمت به مردم است و انجام وظیفه ربطی به بومی یا غیربومی ندارد و در برخی جاها نیروی غیربومی بهتر کار می کنند.

او با تاکید برآنکه باید از ظرفیت نیروهای بومی استفاده کرد، افزود: جوانان را به گونه ای ساماندهی و تربیت کنید که طی چهار سال دیگر به عنوان یک مدیر از آنها استفاده شود.

استاندار کرمان با اشاره به ظرفیت های معدنی شهرستان فاریاب در ادامه عنوان کرد: چند پروژه مهم راه در منطقه داریم و اقدامات خوبی در این بخش انجام شده است.

فداکار بر لزوم حل مشکل مردم در زمینه اسناد کشاورزی تاکید کرد و در ادامه با بیان این مطلب که آسیب های اجتماعی شهر به شهر متفاوت است، تصریح کرد: شهرستان فاریاب از امنیت مناسبی برخوردار است.

انتهای پیام




عدم استقرار ادارات در شهرستان های جدید مشکل ساز شده است

منبع: ایـسنا
? عدم استقرار ادارات در شهرستان های جدید مشکل ساز شده است