عدالت در رسانه‌ها مسئله‌ای اساسی است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: مسئله اساسی این است که نقل‌ها در رسانه‌ها نیاز به عدالت به‌معنای واقعی کلمه دارد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» حجت‌‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان صبح امروز در اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت بیان کرد: امروز یکی از ضرورت‌های جدی بشر […]

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: مسئله اساسی این است که نقل‌ها در رسانه‌ها نیاز به عدالت به‌معنای واقعی کلمه دارد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» حجت‌‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان صبح امروز در اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت بیان کرد: امروز یکی از ضرورت‌های جدی بشر رسانه است.

وی ادامه داد: کارکرد رسانه در چند حوزه بی‌بدیل و نظیر ندارد، یکی از این حوزه‌ها انتقال آن‌چه که در کف جامعه صورت می‌گیرد به مسئولان و توده‌های دیگر مردم است.

علیدادی بیان کرد: گاهی خبری را می‌تواند به عنوان روایت اول به بهترین وجه و همان‌طور که حقیقتش است پرداخته شود و رسانه می‌تواند اتفاق را به درستی مردم منتقل کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان توضیح داد: مسئله اساسی این است که نقل‌ها در رسانه‌ها نیاز به عدالت به‌معنای واقعی کلمه دارد، چرا که این رسانه‌ها می‌توانند با تخصص و تجربه خود به خبر ضریب دهند و آن را بزرگنمایی و کوچک‌نمایی کنند به واقع اگر در رسانه‌ها عدالت نباشد چالش بزرگی ایجاد خواهد شد.

وی ابراز کرد: دستگاه قضایی می‌تواند به عنوان الگو به رسانه‌ها کمک کند و بر اساس مأموریت خود در تحقق عدالت تلاش می‌کند و الگویی به جامعه ارائه کند و این از بزرگترین رسالت رسانه‌ها است.

انتهای خبر/ پسند




عدالت در رسانه‌ها مسئله‌ای اساسی است

منبع:آرمـان
? عدالت در رسانه‌ها مسئله‌ای اساسی است