عدالت آموزشی؛ حلقه مفقوده در جنوب کرمان

نماینده کرمان در شورای عالی استان‌ها مطرح کرد؛ نماینده کرمان در شورای عالی استان‌ها گفت: جنوب کرمان محرومیت‌های آموزشی شدیدی دارد و با امکانات کم و کمبود تجهیزات رو به رو است و نباید با مرکز استان مقایسه شود و سهمیه هر دو منطقه یکسان باشد. به گزارش نذیر کرمان، خداداد خارایی گفت: عدالت آموزشی […]


نماینده کرمان در شورای عالی استان‌ها مطرح کرد؛




نماینده کرمان در شورای عالی استان‌ها گفت: جنوب کرمان محرومیت‌های آموزشی شدیدی دارد و با امکانات کم و کمبود تجهیزات رو به رو است و نباید با مرکز استان مقایسه شود و سهمیه هر دو منطقه یکسان باشد.




به گزارش نذیر کرمان، خداداد خارایی گفت: عدالت آموزشی در جنوب کرمان و شهرهای کهنوج، قلعه‌گنج، رودبار جنوب، منوجان، فاریاب و جازموریان وجود ندارد و کنکوری‌های‌ ما با وجود کسب تراز عالی اما رتبه پایین به دست آورده‌اند.

خارایی گفت: جنوب کرمان محرومیت‌های آموزشی شدیدی دارد و با امکانات کم و کمبود تجهیزات رو به رو است و نباید با مرکز استان مقایسه شود و سهمیه هر دو منطقه یکسان باشد. لازم است وزیر آموزش و پرورش و رئیس کمیسیون آموزش مجلس فکری برای دانش‌آموزان شهرستان‌های جنوبی کرمان کنند.

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در بخش دیگری از صحبت‌هایش به کمبود سوخت کشاورزان این استان اشاره کرد و بیان داشت: از وزیر جهاد کشاورزی می‌خواهم تا سهمیه سوخت کشاورزان را افزایش دهد چرا که با سوخت کم نمی‌توانند به امورات زراعت خود رسیدگی لازم به عمل آورند.

خارایی با بیان اینکه خدمات دولت، آنچنان که باید، مطرح نمی‌شود، گفت: دولت باید در زمینه اطلاع‌رسانی و بازگویی خدمات خود، بیشتر تمرکز کند و این بخش را تقویت کند.





نرم افزار موبایل نذیر کرمان

نرم افزار موبایل نذیر کرمان

نرم افزار موبایل نذیر کرمان


تلگرام خبر





عدالت آموزشی؛ حلقه مفقوده در جنوب کرمان

منبع: ایـلنا
? عدالت آموزشی؛ حلقه مفقوده در جنوب کرمان