عامل تیراندازی در مرکز شهر نرماشیر دستگیر شد

فرمانده انتظامی نرماشیر گفت: فردی که اقدام به تیر اندازی در مرکز شهر کرده بود در عملیات ضربتی پلیس شناسایی و لحظاتی بعد دستگیر شد. به گزارش فت فتو؛ سرهنگ رضا زیدآبادی در این خصوص اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با پلیس و اعلام وقوع یک فقره تیر اندازی در سطح شهر، بلافاصله ماموران […]

فرمانده انتظامی نرماشیر گفت: فردی که اقدام به تیر اندازی در مرکز شهر کرده بود در عملیات ضربتی پلیس شناسایی و لحظاتی بعد دستگیر شد.

به گزارش فت فتو؛ سرهنگ رضا زیدآبادی در این خصوص اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با پلیس و اعلام وقوع یک فقره تیر اندازی در سطح شهر، بلافاصله ماموران تیم گشت کلانتری مرکزی در محل حاضر و عامل تیراندازی را کمتر از ۱۰ دقیقه دستگیر و یک قبضه کلت کمری از وی کشف کردند.

وی افزود: با دستگیری این فرد که جوانی حدودا ۲۴ ساله بود مشخص شد این فرد که حامل یک قبضه کلت کمری و در صدد تحویل آن به فرد دیگری در یکی از شهرستان های همجوار بوده هنگام عبور از شهر نرماشیر با یک نفر درگیر و  اقدام به عربده کشی و  تیر اندازی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر بیان داشت: این متهم که سوابقی همچون حمل مواد مخدر، حمل اتباع بیگانه و حمل و نگهداری سلاح را در کارنامه خود دارد با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام




عامل تیراندازی در مرکز شهر نرماشیر دستگیر شد

منبع: بــرنا
?
عامل تیراندازی در مرکز شهر نرماشیر دستگیر شد