عامل تیراندازی در قلعه‌گنج دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان قلعه‌گنج از دستگیری عامل تیراندازی با انگیزه اختلافات شخصی خبر داد.  به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا بیلری در خصوص بازداشت عامل تیراندازی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی منجر به جرح به سمت فردی […]

فرمانده انتظامی شهرستان قلعه‌گنج از دستگیری عامل تیراندازی با انگیزه اختلافات شخصی خبر داد.

 به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا بیلری در خصوص بازداشت عامل تیراندازی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی منجر به جرح به سمت فردی در یکی از روستاهای اطراف قلعه‌گنج موضوع به صورت ویژه در دستور کار مامورین پلیس اطلاعات قرار گرفت. 

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس اطلاعات این فرماندهی با انجام اقدمات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم را با انگیزه متواری شدن به شهرستان‌های همجوار در محورهای اصلی شهرستان قلعه‌گنج  دستگیر کردند.

سرهنگ بیلری با بیان اینکه متهم دستگیر شده انگیزه خود را از این کار اختلاف قبلی عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا یک قبضه سلاح کمری نیز کشف و فرد تیرانداز برای صدور حکم لازم به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای خبر/




عامل تیراندازی در قلعه‌گنج دستگیر شد

منبع:آرمـان
? عامل تیراندازی در قلعه‌گنج دستگیر شد