عامل تیراندازی در ریگان دستگیر شد

کرمان – فت فتو– فرمانده پاسگاه انتظامی عباس آباد سردار در شهرستان ریگان از دستگیری عامل تیراندازی و کشف سلاح غیرمجاز خبر داد. به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، ستوان دوم بهزاد رضایی مقدم روز چهارشنبه افزود: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان ریگان بلافاصله مأموران […]

کرمانفت فتو– فرمانده پاسگاه انتظامی عباس آباد سردار در شهرستان ریگان از دستگیری عامل تیراندازی و کشف سلاح غیرمجاز خبر داد.

به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، ستوان دوم بهزاد رضایی مقدم روز چهارشنبه افزود: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان ریگان بلافاصله مأموران پاسگاه عباس آباد سردار به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی با حضور در صحنه با همکاری اهالی محل یک متهم را دستگیر و یک قبضه سلاح ممنوعه، ۲ خشاب و ۴۵ فشنگ از این متهم کشف کردند.

فرمانده پاسگاه انتظامی عباس آباد با اشاره مجروحیت یک نفر دیگر در جریان این تیراندازی و انتقال او به بیمارستان بیان کرد: در ادامه یک دستگاه خودرو سواری متعلق به این متهم و یک خودرو دیگر توقیف و ۲ قبضه سلاح سرد نیز کشف شد.

ریگان در شرق استان کرمان قرار دارد.




عامل تیراندازی در ریگان دستگیر شد

منبع: ایرنـا
? عامل تیراندازی در ریگان دستگیر شد