عاملین تیراندازی در شهرستان نرماشیر دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: راکبان موتور سوار که عامل تیراندازی در شهرستان نرماشیر بودند توسط پلیس دستگیر شدند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی”نذیر کرمان ” به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان نرماشیر، علیرضا علی‌آبادی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجربه جرح از سوی دو نفر […]

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: راکبان موتور سوار که عامل تیراندازی در شهرستان نرماشیر بودند توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی”نذیر کرمان ” به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان نرماشیر، علیرضا علی‌آبادی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجربه جرح از سوی دو نفر موتورسوار در یکی از روستاهای این شهرستان، شناسایی و دستگیری عاملین آن در دستور کار پلیس اطلاعات قرار گرفت.

 
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر افزود: علی‌رغم متواری شدن متهمین، با اقدامات اطلاعاتی و فنی محل اختفای آنها شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی نسبت به دستگیری آنها اقدام شد.
 
 علی آبادی در پایان با بیان اینکه از متهمین یک قبضه سلاح کلت کمری کشف شد، خاطر نشان کرد: امنیت، آسایش و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس بوده و با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد قانونی خواهد شد.
 
 
انتهای خبر/ برجی




عاملین تیراندازی در شهرستان نرماشیر دستگیر شدند

منبع:آرمـان
? عاملین تیراندازی در شهرستان نرماشیر دستگیر شدند