عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم دستگیر شدند

۰۱ / ۰۲ / ۱۴۰۳ – ۱۸:۴۵:۲۲ فرمانده انتظامی بم گفت: سه نفر از عاملان یک مورد نزاع و درگیری مسلحانه در یکی از نقاط شهر بم دستگیر شدند. به گزارش نذیر کرمان از خبرگزاری پلیس، سرهنگ عزت الله عبدلی نسب روز شنبه اظهار کرد: چند نفر به علت نزاع قبلی باز هم با یکدیگر […]









فرمانده انتظامی بم گفت: سه نفر از عاملان یک مورد نزاع و درگیری مسلحانه در یکی از نقاط شهر بم دستگیر شدند.

به گزارش نذیر کرمان از خبرگزاری پلیس، سرهنگ عزت الله عبدلی نسب روز شنبه اظهار کرد: چند نفر به علت نزاع قبلی باز هم با یکدیگر درگیر و اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، که ماموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه ٢ نفر از عاملان این نزاع، تیر خورده و به شدت مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند، افزود: ماموران با پیجویی‌های پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی سه نفر از افراد دخیل در این نزاع و درگیری مسلحانه را شناسایی و آنها را در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی ادامه داد: از مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و یک قبضه سلاح کمری به کار رفته در نزاع کشف شد که تحقیقات برای دستگیری سایر عاملان نزاع ادامه دارد.

سرهنگ عبدلی نسب با اشاره به اینکه نتیجه شکل گیری نزاع‌ها، تداوم کینه، مصدومیت، خسارت و حتی قتل است و چیزی جز ندامت و پشیمانی برای افراد در بر ندارد، تاکید کرد: پایان دادن به اختلافات از سوی معتمدین و ریش سفیدان محله در بسیاری از موارد از بهترین روش‌های حل و فصل نزاع‌های فردی و دسته جمعی است.



انتهای پیام/





نرم افزار موبایل نذیر کرمان

نرم افزار موبایل نذیر کرمان

نرم افزار موبایل نذیر کرمان


تلگرام خبر

رایتل

همراه اول - همراه مکانیک -آچاره


عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم دستگیر شدند

منبع: ایـلنا
? عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم دستگیر شدند