عاملان نزاع منجر به قتل در سیرجان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: عامل اصلی وقوع قتل و ۲ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی منجر به این قتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند. به گزارش نذیر کرمان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خواجه‌پور عصر پنجشنبه در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام وقوع نزاع دسته جمعی منجر […]








فرمانده انتظامی سیرجان گفت: عامل اصلی وقوع قتل و ۲ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی منجر به این قتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خواجه‌پور عصر پنجشنبه در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام وقوع نزاع دسته جمعی منجر به قتل در یکی از شرکت‌های ساختمانی در حاشیه شهر سیرجان، بلافاصله تیم گشت پاسگاه محمود آباد به محل اعزام و در بررسی‌های اولیه مشخص شد چند جوان به دلیل اختلافات با یکدیگر درگیر و طی نزاعی که بین آنها شکل می‌گیرد یکی از آنها با ضربات سلاح سرد مصدوم و در دم جان می‌بازد و ضارب و دیگر افراد دخیل در نزاع نیز از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به انجام پی جویی های پلیسی برای شناسایی و دستگیری قاتل و عاملان این نزاع تاکید کرد: در این رابطه با تلاش تیم‌های از پلیس آگاهی، عامل وقوع قتل که جوان ۲۵ ساله است و ۲ نفر از افراد مشارکت کننده در این نزاع دسته جمعی شناسایی و طی چند عملیات جداگانه در اطراف محل وقوع قتل در کمتر از یک دستگیر شدند.

سرهنگ خواجه پور با اشاره به اینکه علت و انگیزه این نزاع منجر به قتل عدم کنترل خشم ضارب بوده است، تاکید کرد: در این رابطه همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.



انتهای پیام/





نرم افزار موبایل نذیر کرمان

نرم افزار موبایل نذیر کرمان

نرم افزار موبایل نذیر کرمان


تلگرام خبر




عاملان نزاع منجر به قتل در سیرجان دستگیر شدند

منبع: ایـلنا
? عاملان نزاع منجر به قتل در سیرجان دستگیر شدند