عاملان شهید سبزواری هرچه سریع‌تر بر اساس احکام اسلامی مجازات شوند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: عاملان شهادت شهید الداغی باید هرچه زودتر بر اساس احکام اسلامی مجازات شوند. محمدمهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به حادثه سبزوار و به شهادت رسیدن شهید حمیدرضا الداغی گفت: عاملان این حادثه باید هرچه زودتر بر اساس احکام اسلامی […]

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: عاملان شهادت شهید الداغی باید هرچه زودتر بر اساس احکام اسلامی مجازات شوند.

محمدمهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به حادثه سبزوار و به شهادت رسیدن شهید حمیدرضا الداغی گفت: عاملان این حادثه باید هرچه زودتر بر اساس احکام اسلامی مجازات شوند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این حادثه به منظور دفاع از آرمان‌های اسلامی و عقیدتی بوده است و شهید الداغی تلاش کرده تا امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهد.

وی بیان کرد: بُعد سَبوعیت این مسئله نسبت به، به قتل رساندن شهید الداغی نیز نشان دهنده مقابله با احکام اسلامی بوده است و شهید سعی کرده تا با مسئله مقابله کند و اقدام عاملان در این زمینه خود جنایت مضاعفی است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: دشمن با تمام توان پای کار آمده است تا مسئله بی‌حجابی و گسست خانواده‌ها را ترویج و سبک زندگی ما را تغییر دهد و فرد قاتل در این جنایت نیز با این اقدامات دشمن همراهی کرده و این مسئله ناشایست است.

زاهدی خاطرنشان کرد: مجموعه همه مسائل یاد شده، می‌طلبد، هرچه سریع‌تر به این پرونده رسیدگی و قاتل به مجازات برسد.

انتهای خبر/م




عاملان شهید سبزواری هرچه سریع‌تر بر اساس احکام اسلامی مجازات شوند

منبع:آرمـان
? عاملان شهید سبزواری هرچه سریع‌تر بر اساس احکام اسلامی مجازات شوند