عاملان شهادت شهید الداغی باید در اسرع وقت به مجازات اعمال خود برسند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: عاملان شهادت شهید الداغی باید در اسرع وقت به مجازات اعمال خود برسند و ما این حادثه را به‌ شدت محکوم می‌کنیم. محمدمهدی زاهدی در گفتگو با سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان» در خصوص واقعه سبزوار و شهادت الداغی گفت: جوانی به دلیل نهی از منکر […]

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: عاملان شهادت شهید الداغی باید در اسرع وقت به مجازات اعمال خود برسند و ما این حادثه را به‌ شدت محکوم می‌کنیم.

محمدمهدی زاهدی در گفتگو با سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان» در خصوص واقعه سبزوار و شهادت الداغی گفت: جوانی به دلیل نهی از منکر و به جرم دفاع از شریعت و ناموس این مملکت ناجوان‌مردانه به قتل رسید و ما این کار رذیلانه و پست را مایه شرم‌ساری ملت ایران دانسته و به شدت محکوم می‌کنیم.

زاهدی بیان کرد: از قوه قضائیه می‌خواهیم تا فرصت را از دست ندهد و هر چه سریع‌تر برای مجازات این قاتلان اقدام کند تا درس عبرتی برای دیگران باشند.

وی گفت: قرار ندادن این پرونده‌ها در روند بروکراسی از خواسته‌های همه مردم ایران است؛ چون این کاری نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت و باید کاری کنیم که بهترین درس عبرت را برای خاطیان دیگر به جای بگذاریم.

زاهدی در پایان گفت: وظیفه ما این است که از عاملان به معروف و ناهیان از منکر دفاع کنیم و همه ما برای گسترش و به جا آوردن این فریضه الهی سعی و تلاش کنیم.

انتهای خبر/ک




عاملان شهادت شهید الداغی باید در اسرع وقت به مجازات اعمال خود برسند

منبع:آرمـان
? عاملان شهادت شهید الداغی باید در اسرع وقت به مجازات اعمال خود برسند