عاملان خسارت ۲۰ میلیارد ریالی به تجهیزات برق اُرزوئیه دستگیر شدند

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی اُرزوئیه گفت: سه سارق سیم و کابل برق که باعث وارد آمدن خسارت ۲۰ میلیارد ریالی به تجهیزات انتقال نیرو در این شهرستان شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش روز شنبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اسفندیاری توضیح داد: در پی […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی اُرزوئیه گفت: سه سارق سیم و کابل برق که باعث وارد آمدن خسارت ۲۰ میلیارد ریالی به تجهیزات انتقال نیرو در این شهرستان شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش روز شنبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اسفندیاری توضیح داد: در پی وقوع سرقت حجم زیادی سیم و کابل برق در سطح شهرستان، ماموران پلیس با بررسی صحنه سرقت و ردزنی های دقیق موفق شدند اموال مسروقه را در میان بوته ها و درختچه های یک منطقه در اطراف شهر کشف و با پایش نامحسوس این محل یکی از عاملان سرقت را هنگام مراجعه نیمه شب به مخفیگاه اموال مسروقه دستگیر کنند.

وی افزود: در ادامه این متهم به سرقت تجهیزات برق رسانی با همکاری سه نفر دیگر اعتراف کرد که با گزارش این موضوع به اداره برق مقدار خسارات وارده به اموال دولتی ناشی از این سرقت ها مبلغی افزون بر ۲۰ میلیارد ریال برآورد و پی جویی های پلیسی نیز به شکل مضاعفی دنبال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارزوئیه تصریح کرد: در این راستا با تلاش بی وقفه ماموران انتظامی ۲ نفر از متهمان مرتبط دستگیر و به سرقت تجهیزات برق رسانی اعتراف کردند که پس از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

شهرستان ارزوئیه در فاصله ۲۷۰ کیلومتری جنوب غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




عاملان خسارت ۲۰ میلیارد ریالی به تجهیزات برق اُرزوئیه دستگیر شدند

منبع: ایـرنا
?عاملان خسارت ۲۰ میلیارد ریالی به تجهیزات برق اُرزوئیه دستگیر شدند : اخبار استان کرمان – ورزشی