عاملان انتحاری در پی ورود به محوّطه اصلی گلزار شهدای کرمان بودند

محمد صالح جوکار گفت که عاملان انتحاری عملیات تروریستی کرمان، قصد نفوذ به خود گلزار شهدا داشتند اما نتوانستند از گیت‌های امنیتی عبور کنند. فلذا دو محل را برای انفجار این کمربند امنیتی در نظر گرفتند. محمدصالح جوکار در گفت وگو با نذیر کرمان ضمن تشریح نشست امروز (یکشنبه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، […]

محمد صالح جوکار گفت که عاملان انتحاری عملیات تروریستی کرمان، قصد نفوذ به خود گلزار شهدا داشتند اما نتوانستند از گیت‌های امنیتی عبور کنند. فلذا دو محل را برای انفجار این کمربند امنیتی در نظر گرفتند.

محمدصالح جوکار در گفت وگو با نذیر کرمان ضمن تشریح نشست امروز (یکشنبه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون ابعاد حادثه تروریستی در کرمان مورد بررسی قرار گرفت. در این حادثه تروریستی تعدادی از زائران مزار شریف حاج قاسم در جریان دو عملیات انتحاری به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند. این یک حادثه بزرگی بود که احساسات مردم را تحت تاثیر قرار داد.

وی در ادامه اظهار کرد: تروریست‌ها در یک اقدام تروریستی کور و غیرهدفمند عده‌ای از مردم را به خاطر عشقشان به حاج قاسم به شهادت رساندند. در نشست امروز کمیسیون ابعاد این حادثه تروریستی به منظور پیشگیری برگزار شد. در این نشست وزیر کشور، معاون امنیتی وزیر و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی از فراجا گرفته تا سپاه به کمیسیون ارائه کردند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گزارش جامعی از اقداماتی که پیش بینی شده بود و اهدافی که این تروریست‌ها داشتند به کمیسیون ارائه کردند. هویت یکی از این تروریست‌ها مشخص شده است. از جایی که پشتیبانی می‌شد و نحوه دستگیری آنها نیز گزارشی ارائه شد. مسئولیت مربوط به حفظ امنیت به استاندار کرمان واگذار شده است. قطعا در شورای تامین استان باید تقسیم کاری انجام می‌شد. این تروریست‌ها قصد نفوذ به خود گلزار شهدا داشتند اما نتوانستند از گیت‌های امنیتی عبور کنند. فلذا دو محل را برای انفجار این کمربند امنیتی در نظر گرفتند.

انتهای پیام




عاملان انتحاری در پی ورود به محوّطه اصلی گلزار شهدای کرمان بودند

منبع: ایـسنا
? عاملان انتحاری در پی ورود به محوّطه اصلی گلزار شهدای کرمان بودند