عاقبت بخیری سردار دلها با شهادت رقم خورد/ وقایع سه ماه اخیر یک جنگ احزاب مدرن بود

غلامحسین غیب‌پرور گفت: با اشتباه دشمن و به ظاهر قاسم سلیمانی از مردم جدا شد ولی سردار دلها، عاقبت بخیری را در شهادت می‌دید. به گزارش فت فتو از جیرفت، غلامحسین غیب‌پرور جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) در مراسم یادواره شهدای شهرستان جیرفت و سومین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی گفت: جیرفت […]

غلامحسین غیب‌پرور گفت: با اشتباه دشمن و به ظاهر قاسم سلیمانی از مردم جدا شد ولی سردار دلها، عاقبت بخیری را در شهادت می‌دید.

به گزارش فت فتو از جیرفت، غلامحسین غیب‌پرور جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) در مراسم یادواره شهدای شهرستان جیرفت و سومین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی گفت: جیرفت در غیرت و ایمان مثال زدنی است و شهید قاسم سلیمانی مردم جیرفت را دوست داشت و او مولود انقلاب اسلامی است.

 
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) افزود: انقلاب اسلامی ایران، برکات فراوانی داشت همچون جوانانی که با دل امام را پذیرفتند و پای امام ایستادند.
 
غلامحسین غیب‌پرور درباره عملیات‌های کربلایی چهار و پنج، بیان کرد: هر دو عملیات در فصل زمستان انجام شد و قاسم سلیمانی تکیه‌گاه جبهه حق بود و در دیدار خانواده شهدا دل نرمی داشت و رقیق القلب بود.
 
وی در خصوص شهادت قاسم سلیمانی اظهار کرد: دشمن با شهادت قاسم سلیمانی اشتباه بزرگی کرد که ظاهراً حاج قاسم را از مردم جدا کرد چون اکنون سردار دلها گشاده دست تر است و حاج قاسم عاقبت بخیری خودش را در شهادت می‌دید.

پیشکسوت جهاد گفت: اینکه رهبری فرمود اسرائیل ۲۵ سال آینده نخواهد دید قطعی هست و اسرائیل ۸۰ سالگی خودش را نخواهد دید.
 
وی تاکید کرد: قاسم سلیمانی بصیرت داشت که راضی به شهادت بود و کسی که بی بصیرت باشد دچار لغزش می‌شود.
 
غلامحسین غیب‌پرور گفت: نهم دی‌، یوم الله است و در نهم دی‌ماه بعضی‌ها رفوزه شدند و این مسیر کماکان ادامه دارد تا امسال هم به بهانه فوت دختر خانمی می‌خواستند کشور را به آتش بکشند و با همت دلسوزان نظام، از انقلاب دفاع شد.
 
وی تصریح کرد: سه ماهه اخیر درواقع جنگ احزاب مدرنی بود که جریان های مختلف آمدند و نقش پلیس بد را آلمانی‌ها داشتند و آنهایی که مزارع و مغازه‌ها را آتش زدند درواقع به دیانت ما حمله کردند و با کشف حجاب درواقع دهن کجی به مناسک پیامبر اسلام (ص) کردند.
 
پیشکسوت دفاع مقدس گفت: این انقلاب مقدمه آمدن امام زمان (عج) است و این انقلاب، فجر صادق آمدن آن خورشید است و وقایع کنونی، وقایع آخر الزمانی است.
 
انتهای پیام/ فاریابی




عاقبت بخیری سردار دلها با شهادت رقم خورد/ وقایع سه ماه اخیر یک جنگ احزاب مدرن بود

منبع:آرمـان
? عاقبت بخیری سردار دلها با شهادت رقم خورد/ وقایع سه ماه اخیر یک جنگ احزاب مدرن بود