عاشورا انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده است

کرمان – مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت گفت: شعارهای مردم در زمان انقلاب همه هویت و ماهیت دینی و عاشورایی داشته لذا عاشورا انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده است. به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی پیش از ظهر شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن بزرگ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن […]

کرمان – مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت گفت: شعارهای مردم در زمان انقلاب همه هویت و ماهیت دینی و عاشورایی داشته لذا عاشورا انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده است.

به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی پیش از ظهر شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن بزرگ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، افزود: یادآوری تاریخ انقلاب درس‌هایی خوبی به ما می‌آموزد و مسیر ما را روشن‌تر می‌کند.

وی با بیان این مطلب که در تاریخ عبرت هم وجود دارد، عنوان کرد: تاریخ انقلاب فصل‌های مختلفی دارد که در وهله اول باید اندیشه و تفکر اسلامی اشاره کرد و در ادامه مردم این اندیشه را می‌پذیرند و به صحنه می آیند.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به اینکه در ادامه رهبر انقلاب مسیر انقلاب را راهبری می‌کند، تصریح کرد: شعارهای مردم در زمان انقلاب همه هویت و ماهیت دینی و عاشورایی داشته است.

وی با بیان این مطلب که عاشورا انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده است، تصریح کرد: در انقلاب اسلامی، رهبری از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است چراکه که رهبر از جایگاه امامت، جامعه را مدیریت می‌کند و این یک اصل اعتقادی است.

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با اشاره به اینکه مردم با دعوت رهبر انقلاب به میدان می‌آمدند، خاطرنشان کرد: لذا برخی گروه‌ها به دنبال تجزیه و انحراف بودند که به لطف خدا موفق نشدند.

وی با بیان این مطلب که یکی از برکات انقلاب این بود که رهبری اش از مراجع تقلید است، ابراز داشت: یکی از سرمایه‌های انقلاب اسلامی، ظلم ستیزی است لذا نه تنها نباید ظلم را پذیرفت بلکه باید با آن مقابله کرد که مصداق آن در جامعه امروز آمریکا و اسرائیل است‌.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به اینکه یکی از شعارهای محوری انقلاب اسلامی «حزب الله» بوده است، افزود: حزب الله یک جریان انقلابی در متن انقلاب شد، همچنین مسئله محوری دیگر انقلاب، استقلال بود که مردم همواره از اوایل انقلاب تاکنون این شعار را مطرح می کرده‌اند.

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با اشاره به اینکه دشمن از توطئه دست برنداشته است، افزود: در اغتشاشات اخیر از طریق فضای مجازی فضا را ملتهب کرده بودند، امروز جنگ، جنگ فرهنگی است و انجام جهاد تبیین یک ضرورت است.

کد خبر ۵۷۰۶۴۹۱




عاشورا انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده است

منبع: مــهر
? عاشورا انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده است