عاشقانه‌های دانشجویی با رنگ و بوی انتخاباتی

نذیر کرمان/کرمان همه و همه از آمدن می‌گویند، آمدنی همراه با وفاداری اما رنگ و بوی عاشقانه‌های دانشجویی با همه آنچه تاکنون گفتیم متفاوت است و این درخشندگی نگاه چیزی نیست غیر از مانور سیاسی و انتخاباتی ۱۱ اسفندماه در سراسر کشورمان که در پرتوی آن ایران قوی قد خواهد کشید. بیاییم فارغ از رنگ، نژاد، […]

نذیر کرمان/کرمان همه و همه از آمدن می‌گویند، آمدنی همراه با وفاداری اما رنگ و بوی عاشقانه‌های دانشجویی با همه آنچه تاکنون گفتیم متفاوت است و این درخشندگی نگاه چیزی نیست غیر از مانور سیاسی و انتخاباتی ۱۱ اسفندماه در سراسر کشورمان که در پرتوی آن ایران قوی قد خواهد کشید.

بیاییم فارغ از رنگ، نژاد، زبان و ده‌ها رسم و رسوم رنگارنگ، یک‌دل و یک‌صدا برای برگزاری مانور سیاسی و انتخاباتی ۱۱ اسفندماه آماده شویم و کوله بار مهر، محبت و وفاداری را  و در یک کلام جان خود را به صندوق‌هایی هدیه کنیم که برایمان اقتدار، امنیت، آرامش و باید بگوییم شادی قلب سردار شهیدمان را به ارمغان خواهند آورد.

ما هم می‌آییم

اما قلب‌های تپنده دانشجویان همیشه صف اول هر مناسبتی را مزین می‌کند و چنان می‌آیند که در گام اول نور امید را روشنگر تاریخ کشورمان کنند و بعد از این اعلام نمایند که تا آخر ایستاده‌ایم.

محمد حسینی دانشجوی جیرفتی در گفت و گو با نذیر کرمان از این روزها به عنوان بهترین خاطراتش یاد می‌کند که در میان این همه هیاهو و زرق و برق کاذب، باز برای کشورمان افتخارآفرین هستند و رازی را بیان می‌کند که به گفته خودش شاید تا به حال به احدی نگفته است.

وی با قلبی لبریز از عرض ادب و ارادت به ساحت شهید مقاومت فرمانده خستگی ناپذیر سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: من خودم را مدیون قطره قطره خون حاج قاسم عزیز می‌دانم که تا آخرین لحظه لباس‌های خاکی رزم را از تن در نیاورد و با همان‌ها به دیدار معبودش شتافت.

حسینی از غمی سخن می‌گوید که در ۱۳ دی ماه رخ داد(حمله تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان) و افزود: غصه ‌ی عجیب سر تا پای وجودم را در خود غرق کرده اما وقتی می‌بینم خون شهدای راه مقاومت در سالگرد شهادت سپهید سلیمانی چه رویشی داشته، خوشحال می‌شوم و با خودم عهد بستم پا به پای انقلاب جلو بروم که حضور پای صندوق‌های رای را کمترین قدردانی می‌دانم.

نجمه محمدی از دانشجویان دانشگاه آزاد جیرفت نیز همت جامعه دانشگاهی را شروع تازه‌ای برای جان بخشیدن به ایران قوی دانست و گفت: من هم می‌آیم و برگ رأی خود را به عنوان خشتی محکم برای ساختن ایران قوی هدیه می‌کنم.

وی از مشکلات، تورم و گرانی گلایه کرد و افزود: می‌آییم که این بساط جمع شود و مسئولان هم در هر رده‌ای باید جبران مافات کنند وگرنه چشم پوشی‌ها تمام می‌شوند و باید از پست‌هایی که دارند خداحافظی کنند.

زهرا احمدی دانشجوی دیگری گفت: انصافاً چه مردم با صفایی داریم با این همه تورم و به هم ریختگی اقتصادی برای ساختن ایران قوی آستین همت را بالا می‌زنند که امیدوارم برخی مسئولان با بی کفایتی باعث ناامیدی نشوند.

وی امنیت را مهمترین سرمایه یک کشور عنوان کرد و افزود:حاج قاسم کشورمان را بیمه کرد همه باید از لحظه لحظه زندگی این ژنرال نظامی درس بگیریم.

لیلا مالکی دانشجوی دیگر در گفت و گو با نذیر کرمان از بی عدالتی‌های آموزشی گله‌مند است و افزود: حالا بعضی می‌گویند رای ندهید. چرا برای این وضع چاره‌اندیشی نمی‌شود. سوال من این است آیا با رای ندادن چیزی تغییر می‌کند؟ صد البته خیر. اما با انتخاب اصلح و افراد پاکدست، متخصص و با تجربه می‌توانیم خیلی چیزها را تغییر بدهیم.

این دانشجوی جیرفتی از همه همکلاسی‌هایش خواست تا با نگاه وطن دوستی و احترام به شهدای دانشجو پای صندوق‌های رای حاضر شوند و افزود: دلگیر هستیم اما دشمن بداند قهر کردن در کار نیست. مگر هیچ آدم عاقلی از خانه و کاشانه خودش قهر کرده که ما دومی باشیم؟

رضا کمالی دانشجوی دیگر به نذیر کرمان گفت: اگر چه امیدی به برخی مسئولان نداریم اما به نتیجه حضور مردم خیلی امیدواریم.

وی افزود: امیدوارم در مقابل جبران حضور خالصانه مردم، افراد ناکارآمد از بدنه مدیریت‌ها حذف شوند و از نسل جوان که شور و هیجان خستگی ناپذیری دارند، استفاده شود.

الف-مداحی زاده نیز از عدم حضور زنان در مدیریت‌ها گله کرد و گفت: مردم خوب می‌دانند چه خبر است و جای سوال اینجاست چرا فقط  فرزندان یک خانواده باید لیاقت مدیریت را داشته باشند؟ در همین شهر جیرفت مواردی وجود دارد که واقعا دردآور هستند.

فاطمه توکلی همچنین رای دادن را وظیفه هر ایرانی می‌داند که باید انجام دهد و گفت: ما ایرانیان مردمی خونگرم و وفادار هستیم و در همه مناسبت‌ها خوب ظاهر می‌شویم انشاءالله ۱۱ اسفندماه هم خواهیم آمد.

این دانشجو اما تغییر رویه‌ها و حذف بدعت‌های غلط را خواستار شد و افزود: متاسفانه خط کشی‌های سیاسی به نسل جوان آسیب وارد می‌کنند که باید با کمرنگ کردن این رویه‌ها به سوی جایگزین کردن شایسته سالاری گام برداریم.

وی سیاست را لازمه توسعه همه جانبه دانست و نه عقب ماندگی مناطقی که دستخوش نگاه‌های تنگ نظرانه قرار گرفته‌اند و افزود: سیاست زدگی نتیجه‌ای جز دلزدگی ندارد لذا انتخابات به عنوان یک مانور سیاسی باید باعث اقتدار مملکت شود و نه تقویت افرادی در جایگاه خطیر نمایندگی مجلس که خدای نکرده بعد از کسب قدرت مردم را فراموش کنند. 

توکلی همچنین انتخاب اصلح را که در خدمت مردم باشد مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: دانشجویان باید بیایند و رای بدهند و با انتخاب اصلح صاحبان قدرت و ثروت را حذف نمایند.

ابراهیم کریمی ۱۱ اسفند را یک دورهمی خانوادگی دانست که مشت محکمی بر دهان دشمنان و بدخواهان است و گفت: به نظرم نباید مشکلات خانوادگی‌مان را در کوچه و خیابان  جار بزنیم که بقیه از آب گل آلود ماهی بگیرند. 

این دانشجو ۱۱ اسفند ماه را به رخ کشیدن قدرت ایران قوی دانست و افزود: ایران قوی یعنی من و شما و همه و همه، یعنی خانواده‌ای به بزرگی ۸۵ میلیون زن، مرد، پیر و جوان، لذا باید بیاییم و نگوییم به ما ربطی ندارد هر طور می‌خواهد بشود.

به گزارش خبرنگار نذیر کرمان، خودم به عنوان تهیه کننده این گزارش و یک دانشجو که شاهد این همه احساس وفاداری خالصانه نسل جوان هستم تنها با ابراز قدردانی و با بانگ بلند می‌گویم زنده و سربلند باد کشورم ایران که فرزندانش برای حراست از آن‌ با این همه گذشت پای کار هستند و ذره‌ای خم به ابرو نمی‌آورند. 

من هم به نوبه خودم پاس می‌دارم عزت سرزمینم را و به همراه همه هموطنانم روز ۱۱ اسفندماه در خلق حماسه‌ای ماندگار پای صندوق‌های رای حاضر خواهم شد تا برای ساختن ایران قوی نیز سهیم باشم. 

به گزارش نذیر کرمان، گفت و شنودهای عاشقانه دانشجویی و اتمام حجت با هرگونه ناکارآمدی پیامی خاصی بود که می‌توان از آنها به عنوان چراغ راه استفاده کرد و باید در برابر این همه وفاداری از طرف نسل جوان تعظیم کرد و در روز ۱۱ اسفندماه برگ طلایی رای خود را به نام فردی اصلح به صندوق بیندازیم.

انتهای پیام




عاشقانه‌های دانشجویی با رنگ و بوی انتخاباتی

منبع: ایـسنا
? عاشقانه‌های دانشجویی با رنگ و بوی انتخاباتی