ظرفیت تزریق روزانه ۱۰۰ هزار دوز واکسن در استان کرمان وجود دارد

گروه استان‌ها- استاندار کرمان گفت: هیچ محدودیتی برای واکسیناسیون کرونا در استان کرمان وجود نداشته و ظرفیت روزانه ۱۰۰ هزار دوز واکسن در استان وجود دارد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، علی زینی‌وند ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان با تسلیت ایام پایانی ماه صفر […]

گروه استان‌ها- استاندار کرمان گفت: هیچ محدودیتی برای واکسیناسیون کرونا در استان کرمان وجود نداشته و ظرفیت روزانه ۱۰۰ هزار دوز واکسن در استان وجود دارد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، علی زینی‌وند ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان با تسلیت ایام پایانی ماه صفر اظهار داشت: زحمات زیادی کشیده شد تا پیک بیماری کرونا در استان کنترل شود.

وی با بیان اینکه در سفر وزیر بهداشت و درمان به کرمان گزارش عملکرد استان کرمان در نحوه مدیریت بیماری مثبت ارزیابی شد و باعث رضایت وزیر بود افزود: خوشبختانه شاهد روند کاهشی بیماری در استان هستیم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان، استان پهناوری است و رفت و آمد به آن نیز زیاد است و همین مسئله کنترل بیماری در استان را سخت می‌کند گفت: واکسیناسیون کرونا در استان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تمامی فعالیت‌ها باید به حالت عادی برگردد ادامه داد: افرادی که به کربلا رفته و بازگشتند باید به دقت مورد بررسی قرار می‌گرفتند و اسامی تمام زائران کرمانی که هزار و ۱۱۸ نفر بودند ثبت شده است.

زینی‌وند با اشاره به اینکه این افراد به جهت بیماری کنترل می‌شوند و تست پی سی آر از آنها گرفته می‌شود گفت: متأسفانه تعداد قابل توجهی از این افراد دارای تست مثبت کرونا بودند و باید قرنطینه شوند.

تست منفی کرونا برای حضور سرکار

وی با بیان اینکه کارمندانی که زائر بودند تا تست منفی ارائه نکنند نمی‌توانند به محل کار خود مراجعه کرده و حتماً باید قرنطینه شوند ادامه داد: کمیته علمی با همکاری دانشگاه‌ها متشکل از پزشکان و روانپزشکان باید تشکیل شود تا وضعیت پساکرونا در حوزه اجتماعی بررسی و پیشنهادات لازم را ارائه دهند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه باید بررسی شود که در حوزه‌های مختلف اجتماعی، مذهبی و روانپزشکی بر اثر کرونا چه مشکلاتی بر مردم ما حادث شده است افزود: حوزه‌ها نیز باید در این کمیته همکاری کرده و در کنار دانشگاه‌ها باشند تا راهکارهای علمی داشته باشیم.

استان کرمان و گذر از پیک پنجم یا آتش زیر خاکستر موج ششم / عادی‌انگاری نگرانی تازه مسئولان شد
فوتی‌های کرونا در استان کرمان از مرز ۴۷۰۰ نفر گذشت

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باید راهکارهای مناسب برای آموزش حضوری را تدبیر کنند تا مدارس به‌زودی بازگشایی شوند گفت: در استان کرمان تعداد زیادی مدارس کم جمعیت در روستاها و مناطق عشایرنشین داریم که امکان آموزش حضوری برای این مدارس وجود دارد.

زینی‌وند با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تمام دانش آموزان را واکسینه کنند و امکانات لازم در استان وجود دارد افزود: همان محیط مدرسه باید به مراکز واکسیناسیون تبدیل شده و راهکارهای همکاری دیده شود.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای واکسیناسیون در استان کرمان وجود ندارد و این امکان وجود دارد روزانه ۱۰۰ هزار نفر در استان واکسینه شوند گفت: واکسیناسیون مردم اولویت استان برای مقابله با کرونا است و فرمانداران باید پیگیری کنند.

انتهای پیام/۵۱۱/ی




ظرفیت تزریق روزانه ۱۰۰ هزار دوز واکسن در استان کرمان وجود دارد

منبع:تسنــیم
? ظرفیت تزریق روزانه ۱۰۰ هزار دوز واکسن در استان کرمان وجود دارد