ظرفیت تخت‌های بیمارستانی سیرجان تقریباً تکمیل شده است

سیرجان – رئیس دانشگاه علوم پزشکی سیرجان هشدار داد که ظرفیت تخت‌های بیمارستانی سیرجان تقریباً تکمیل شده است. عباس محمدی در گفتگو با فت فتو اظهار کرد: وضعیت سیرجان به لحاظ شیوع کرونا اصلاً خوب نیست و آمار بیماران به شدت افزایش یافته است. وی ادامه داد: در ماه‌های گذشته حداکثر تعداد بیماران کرونایی بستری […]

سیرجان – رئیس دانشگاه علوم پزشکی سیرجان هشدار داد که ظرفیت تخت‌های بیمارستانی سیرجان تقریباً تکمیل شده است.

عباس محمدی در گفتگو با فت فتو اظهار کرد: وضعیت سیرجان به لحاظ شیوع کرونا اصلاً خوب نیست و آمار بیماران به شدت افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در ماه‌های گذشته حداکثر تعداد بیماران کرونایی بستری طولانی و موقت در دو بیمارستان شهر سیرجان در روزهای پیک حداکثر به ۲۳۰ نفر می‌رسید اما طی دو الی سه هفته اخیر آمار به بیش از ۵۰۰ نفر رسیده است.

محمدی این آمار را بیش از دو برابر پیک‌های قبلی و نگران کننده دانست و افزود: کادر درمان واقعاً خسته شده‌اند؛ حتی اگر کمبود فضا، دارو و تجهیزات هم نداشته باشیم دیگر پرسنل نداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سیرجان بیان کرد: وضعیت بسیار حاد و سخت است و همگان باید به فکر سلامت خودشان باشند و نکات بهداشتی را رعایت کنند تا تعداد بیماران کاهش پیدا کند.

وی در خصوص وضعیت تخت‌های بیمارستانی سیرجان هم گفت: تقریباً ظرفیت تخت‌های دو بیمارستان سیرجان تکمیل است. ۷۰ درصد تخت‌های بیمارستان امام رضا (ع) و ۷۳ درصد تخت‌های بیمارستان غرضی به کرونا اختصاص داده شده است.

محمدی گفت: با پیش بینی‌هایی که از قبل شده بود، ۳۰ تخت دیگر به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی سیرجان اضافه کردیم اما به معنای این نیست که این میزان می‌تواند جوابگو باشد. هر لحظه ممکن است این تخت‌ها هم پر شود و دیگر بیمارستان نتواند جوابگو باشد و مجبور شویم بیمارن در جایی دیگر بستری کنیم.

کد خبر ۵۲۸۲۵۵۸



منبع:مــهر
? ظرفیت تخت‌های بیمارستانی سیرجان تقریباً تکمیل شده است