طوفان و کاهش دید درمحور رودبار – ایرانشهر

طوفان و افزایش ریزگرد‌ها باعث کاهش دید در محور رودبار جنوب- ایرانشهر شد. به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان رییس مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت:  وزش باد و احتمال وقوع طوفان شن و خاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا، افزایش غلظت ریزگرد‌ها و احتمال اختلال در […]

طوفان و افزایش ریزگرد‌ها باعث کاهش دید در محور رودبار جنوب- ایرانشهر شد.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان رییس مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت:  وزش باد و احتمال وقوع طوفان شن و خاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا، افزایش غلظت ریزگرد‌ها و احتمال اختلال در تردد راه‌های مواصلاتی در محور رودبار جنوب به ایرانشهرو رودبارجنوب از نظر جوی در وضعیت سطح نارنجی قرار دارد.

 عیسی کریمی  افزود:  این وضع جوی و بروز طوفان شن تا پایان فردا یکشنبه  ادامه دارد.

رییس مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان وزش باد به نسبت شدید تا شدید و خیزش گرد و خاک و طوفان شن را مخاطره این سامانه جوی اعلام کرد و بر رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان تاکید کرد.

 وی ادامه داد: ۲۱۰کیلومتر از جاده‌های ارتباطی منطقه جنوب کرمان، مستعد ورود شن‌های روان است و دستگاه‌های راهداری برای عملیات شن روبی آماده باش هستند.

رییس مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان تاکید کرد:  رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئن از عجله در رانندگی، پارک و توقف ناایمن در حاشیه جاده و سبقت غیرمجاز در شرایط کاهش دیدخودداری کنند.

او گفت: رانندگان قبل از عزیمت در محور‌های ارتباطی با شماره گیری شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها از وضعیت جوی مطلع شوند و سپس به سمت مبادی ورودی و خروجی جنوب کرمان عزیمت کنند.




طوفان و کاهش دید درمحور رودبار – ایرانشهر

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? طوفان و کاهش دید درمحور رودبار – ایرانشهر