طوفان شن محور فهرج به شورگز را مسدود کرد

کرمان – فت فتو – مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به وزش طوفان و خیرش گرد و غبار در برخی مناطق این استان گفت: طوفان شن و افزایش غلظت ریزگردها موجب مسدود شدن محور فهرج به شورگز در شرق این استان شده است. مجید سعیدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار فت […]

کرمان – فت فتو – مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به وزش طوفان و خیرش گرد و غبار در برخی مناطق این استان گفت: طوفان شن و افزایش غلظت ریزگردها موجب مسدود شدن محور فهرج به شورگز در شرق این استان شده است.

مجید سعیدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار فت فتو افزود: محور فهرج به شورگز از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح امروز به دلیل پایین آمدن شعاع دید به کمتر از ۱۰ متر، مسدود است و به محض بازگشایی اطلاع رسانی خواهد شد.

مناطق شرق استان کرمان به دلیل خشکسالی های پیاپی در نتیجه کاهش منابع آبی و از بین رفتن پوشش گیاهی و در کنار آن وزش بادهای ۱۲۰ روزه، نیمی از سال گرفتار طوفان شن و خیزش گرد و غبار است. 

همچنین افزایش غلظت ریزگردها صبح امروز فعالیت مدارس شهرستان های انار، زرند، رفسنجان و منطقه کشکوئیه را در استان کرمان به فضای مجازی کشاند و ادارات در برخی مناطق با ۲ ساعت تاخیر کار خود را آغاز کردند. 




طوفان شن محور فهرج به شورگز را مسدود کرد

منبع: ایرنـا
? طوفان شن محور فهرج به شورگز را مسدود کرد