طهرانچی: آمریکا می‌خواست به بهانه مبارزه با تروریسم دوباره بر دنیا آقایی کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آمریکا در حال فرو ریختن است و می‌خواست به بهانه مبارزه با تروریسم دوباره بر دنیا آقایی کند، اما حاج قاسم مقابل آنها ایستاد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی طهرانچی صبح امروز سیزدهم دی‌ماه، همزمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد […]

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آمریکا در حال فرو ریختن است و می‌خواست به بهانه مبارزه با تروریسم دوباره بر دنیا آقایی کند، اما حاج قاسم مقابل آنها ایستاد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی طهرانچی صبح امروز سیزدهم دی‌ماه، همزمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در گردهمایی رهروان خدمت و مقاومت و ویژه برنامه خادم یاران رضوی در کرمان با بیان اینکه حاج قاسم نه تنها دُر درخشان ملت ایران بلکه دُر درخشان جهان و امید مستضعفان عالم است، اظهار داشت: او سرباز واقعی امام زمان(عج) بود و باید امروز را به محضر امام زمان(عج) تسلیت گفت.

وی با بیان ویژگی‌های حاج قاسم گفت: خداوند در آیات قرآن در وصف پیامبر(ص) فرموده است “مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ”، ادامه داد: أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ حاج قاسم را دشمنان خوب می‌دانند و با رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ او کرمانی‌ها و فرزندان شهدا به خوبی آشنا هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه حاج قاسم با تمسک به مکتب اهل‌بیت(ع) جاودانه شد، گفت: شهید سلیمانی یک فرمانده ارشد نظامی بود که لباس خادمی امام رضا(ع) را نیز به تن داشت و برای زائران آن حضرت خادمی می‌کرد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی جمهوری اسلامی ایران را حرم می‌دانست و مدافع حرم بود، افزود: چهره سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سراسر ذکر خدا بود.

طهرانچی با اشاره به اینکه آنچه که برای حاج قاسم رخ داد این بود که به مرحله‌ای رسید که رئیس جمهور آمریکا گفت “در این کره خاکی یا جای من است یا جای حاج قاسم” تصریح کرد: آمریکایی‌ها علم را مظهر قدرت دانستند، بمب هسته‌ای تولید کردند و میلیون‌ها نفر را کشتند که مثلا آقای دنیا شوند.

وی با بیان اینکه خیلی از کشور‌های دیگر هم سلاح هسته‌ای ساختند تا مثلا آقای دنیا شوند و شوروی سابق نیز به‌دنبال همین رفت و جهان دو قطبی شد، گفت: اما امام خمینی(ره) بزرگ آمد و شعار نه شرقی نه غربی سر داد و خبر داد که شوروی فرو می‌ریزد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا از پیشرفت علمی ایران احساس خطر کرد و فهمید در حال فرو ریختن است، بیان کرد: آمریکایی‌ها به بهانه برج‌های دو قلو، جنگ جهانی علیه تروریسم را اعلام کردند، اما آنها می‌خواستند به بهانه مبارزه با تروریسم دوباره بر دنیا آقایی کنند، اما حاج قاسم مقابل آنها ایستاد.

وی با بیان اینکه در تمدن آمریکا هر آنچه رشته بود پنبه شد، گفت: با شهادت حاج قاسم معلوم شد چه کسی به معنای واقعی مقابل تروریسم ایستاده است و چه کسی تروریسم پرورش می‌دهد.

طهرانچی اشاره به  اینکه آمریکایی‌ها عادت دارند آقایی خود را با کشتن مردم و با استفاده از علم انجام بدهند، افزود: آمریکایی‌ها مانند یک بالن در حال سقوط هستند که هر لحظه کیسه‌های شن را به پایین پرت می‌کند تا شاید بالا برود اما این بالن در حال سقوط است.

انتهای پیام/۵۱۱/




طهرانچی: آمریکا می‌خواست به بهانه مبارزه با تروریسم دوباره بر دنیا آقایی کند

منبع: تسنــیم
? طهرانچی: آمریکا می‌خواست به بهانه مبارزه با تروریسم دوباره بر دنیا آقایی کند