طنین فریاد الله اکبر در جلسه شورای اداری کوهبنان

در پی اهانت اخیر به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، اعضای شورای اداری شهرستان کوهبنان ضمن سر‌دادن شعار الله اکبر، این اقدام ننگین را محکوم کردند. به گزارش سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» از شهرستان کوهبنان؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، در حاشیه‌ی جلسه شورای اداری شهرستان کوهبنان در پی هتک […]

در پی اهانت اخیر به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، اعضای شورای اداری شهرستان کوهبنان ضمن سر‌دادن شعار الله اکبر، این اقدام ننگین را محکوم کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» از شهرستان کوهبنان؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، در حاشیه‌ی جلسه شورای اداری شهرستان کوهبنان در پی هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد؛ فریادهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق و…. طنین انداز شد.

اعضای شورای اداری شهرستان کوهبنان ضمن محکومیت این اقدام ننگین کشور سوئد از همه آزادی‌خواهان و موحدان جهان درخواست کردند درکنار مسلمانان با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌پراکنی مقابله کرده و این اقدام موهن که با هدف اسلام هراسی، ناامن سازی جهان، تقویت افراط گری و خشنونت در جهان صورت می‌گیرد، مقابله کنند.

 پلیس سوئد چند روز قبل به مردی اجازه داد تا صفحات قرآن را در مقابل مسجد اصلی شهر استکهلم به آتش بکشد که این هتک حرمت و اهانت به ساحت مقدس قرآن، با واکنش گسترده دولتها و ملت‌های مسلمان روبرو شد.




طنین فریاد الله اکبر در جلسه شورای اداری کوهبنان

منبع:آرمـان
? طنین فریاد الله اکبر در جلسه شورای اداری کوهبنان