طنین دعای عرفه در جوار گلزار شهدای شهرستان زرند برگزارگردید

همزمان با سراسر کشورآیین پرفیض و نورانی دعای عرفه باحضور گسترده و پرشور مردم مومن و متدین وخانواده شهداء شهرستان زرند در بقاع متبرکه وگلزارشهداء برگزارشد. به گزارش فت فتواز کرمان و همزمان با سراسر کشور و در روز عرفه، روز نیایش و دعا، محافل دعای پرفیض و معنوی با حضور مردم خداجو و مومن […]

همزمان با سراسر کشورآیین پرفیض و نورانی دعای عرفه باحضور گسترده و پرشور مردم مومن و متدین وخانواده شهداء شهرستان زرند در بقاع متبرکه وگلزارشهداء برگزارشد.

به گزارش فت فتواز کرمان و همزمان با سراسر کشور و در روز عرفه، روز نیایش و دعا، محافل دعای پرفیض و معنوی با حضور مردم خداجو و مومن در شهرستان زرند ،خانواده شهداء وایثارگران در بقاع متبرکه، و گلزارشهدای شهرستان برگزار شد.

مردم شهرستان زرند با توجه به شرایط بیماری کرونا ودوسال تعطیلی این دعای پرفیض ، دعای پرفیض عرفه را زمزمه و از خداوند طلب مغفرت کردند و همنوا با هم دعای سالار و سرور. شهیدان امام حسین (علیه السلام) در صحرای عرفات را به یاد آن امام مظلوم قرائت کردند و برای همه مسلمانان و مظلومان جهان دعا کردند
لازم به ذکر است در این روز دعا به استجابت نزدیک و هر ناامیدی، امیدوار بر در خانه الهی دست هایش را به دعا باز می‌کند. دعای امام حسین (علیه السلام) در روز عرفه از بی نظیرترین مناجات‌ها و دعا‌هایی است که در روز عرفه و در صحرای عرفات (در ۲۰ کیلومتری مکه) توسط امام حسین (علیه السلام) و همراهانش در بیرون خیمه‌ها خوانده شد.




طنین دعای عرفه در جوار گلزار شهدای شهرستان زرند برگزارگردید

منبع: خــبرگزاری بســیج
? طنین دعای عرفه در جوار گلزار شهدای شهرستان زرند برگزارگردید