طنین بانگ “الله اکبر” از کنار مزار حاج قاسم+فیلم

گلبانگ دشمن شکن “الله اکبر” همزمان با سراسر کشور در پایتخت مقاومت اسلامی و در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان طنین‌انداز شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان ، به شکرانه چهل و چهار سال عزت و افتخار جمهوری اسلامی ایران و در طلیعه فرا […]

گلبانگ دشمن شکن “الله اکبر” همزمان با سراسر کشور در پایتخت مقاومت اسلامی و در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان طنین‌انداز شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان ، به شکرانه چهل و چهار سال عزت و افتخار جمهوری اسلامی ایران و در طلیعه فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در شب یوم الله ۲۲ بهمن ماه به یاد حماسه ماندگار و تکبیرهای ملت مبارز و قهرمان ایران اسلامی در بهمن سال ۵۷ ، بانگ تکبیر و ندای توحیدی و دشمن شکن “الله اکبر” ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی در سراسر کشور طنین‌انداز شد.

نورافشانی در میدان آزادی و ۲۴ نقطه پایتخت

این مراسم در پایتخت مقاومت اسلامی و در جوار مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت و سردار دل‌ها نیز برگزار شد و مردم انقلابی و ولایت‌مدار حاضر در گلزار شهدای کرمان با شور و حال انقلابی وصف نشدنی بانگ “الله اکبر” سر دادند و با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

 

استان کرمان , راهپیمایی 22 بهمن , دهه فجر انقلاب اسلامی , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , فیلم ,

 

انتهای پیام/۵۱۱/ن

 




طنین بانگ “الله اکبر” از کنار مزار حاج قاسم+فیلم

منبع: تسنــیم
? طنین بانگ “الله اکبر” از کنار مزار حاج قاسم+فیلم